Ο Γιασίν Ιντμπίχι εμφανίστηκε περήφανος
για την εμφάνιση της Μπάγερν Μονάχου στην αναμέτρηση απέναντι στον Ολυμπιακό παρά
την ήττα, τονίζοντας πως στην ομάδα του κόστισαν τα αβίαστα λάθη.
Ο 24χρονος
φόργουορντ των Γερμανών τόνισε χαρακτηριστικά:
«Παλέψαμε απέναντι στο δύο φορές πρωταθλητή Ευρώπης, αλλά κάναμε
απρόσεκτα λάθη. Μας τιμώρησαν, ως ομάδα, αμέσως. Είμαστε υπερήφανοι για την
εμφάνισή μας, αλλά θέλουμε να κερδίζουμε σε κάθε παιχνίδι μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου