Σελίδες

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Η Νανσί απέσυρε τη συμμετοχή της


Η  γυναικεία ομάδα πόλο του Ολυμπιακού θα έχει να αντιμετωπίσει στον όμιλο του Έγκερ για το Champions League έναν αντίπαλο λιγότερο.
  
Ο λόγος είναι ότι η γαλλική Νανσί δεν θα δώσει το "παρών" στον όμιλο του Champions League, καθώς απέσυρε τη συμμετοχή της από τη διοργάνωση.


Έτσι, οι ερυθρόλευκες του Χάρη Παυλίδη θα αντιμετωπίσουν στην Ουγγαρία (29/11-1/12) την οικοδέσποινα Έγκερ, τη Φιρέντσε και τη Σκιφ Μόσχας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου