Ο Μπράιαντ Ντάνστον εστίασε τη
δυσκολία που ο Ολυμπιακός αντιμετώπισε απέναντι στην Μπάγερν στα πολλά χαμένα
ριμπάουντ.
Ο Αμερικανός σέντερ τόνισε:
«Αρχίσαμε καλά το παιχνίδι, πήραμε μια καλή διαφορά, αλλά στο τέλος της
τρίτης περιόδου έκαναν ένα μεγάλο σερί. Χάσαμε πολλά αμυντικά ριμπάουντ και
πρέπει να το προσέξουμε αυτό. Το ευχάριστο είναι πως νικήσαμε».
Όσο για τη
δική του απόδοση (19π.) είπε:
«Το παιχνίδι αυτό μου πήγε.
Κατάφερα να πάρω πολλά ριμπάουντ και πάσες από τους συμπαίκτες μου και να
βοηθήσω την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου