Σελίδες

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Νέοι και ωραίοι στην Άμφισσα


Πραξιτέλης Βούρος, Μανώλης Σάλιακας και Αντώνης Παπασάββας έκαναν το ντεμπούτο τους με τον Ολυμπιακό στην εκτός έδρας αναμέτρηση του Κυπέλλου Ελλάδας με τον Φωκικό στην Άμφισσα. Ο τελευταίος πέτυχε ένα πανέμορφο γκολ, με το οποίο διαμορφώθηκε το τελικό 5-3 υπέρ των Πειραιωτών.


Περισσότερα …ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου