Η ΚΑΕ Ολυμπιακός μέσω της επίσημης
σελίδας της στο facebook, κάνει αναφορά στην προϊστορία που έχει η ομάδα μας με
τις Γερμανικές ομάδες...
Διαβάστε αναλυτικά το δημοσίευμα της «ερυθρόλευκης» ΚΑΕ!
«ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ...
Η προϊστορία των αναμετρήσεων του
Ολυμπιακού με γερμανικές ομάδες στο ΣΕΦ είναι εξαιρετική. Εννιά νίκες και μια
ήττα έχουν οι "ερυθρόλευκοι" στα παιχνίδια που έχουν δώσει στην
Ελλάδα και η μοναδική τους ήττα ήταν τη σεζόν 1996-97. Πιο συγκεκριμένα στην
πρεμιέρα της τότε Ευρωλίγκας, στις 19/9/1996 η Άλμπα επικράτησε του Ολυμπιακού
με 67-64 με τον τωρινό Γενικό Διευθυντή της Μπάγερν Μάρκο Πέσιτς να αγωνίζεται
σε εκείνο το παιχνίδι για 16 λεπτά χωρίς όμως να σκοράρει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου