Κυριακή 24 Απριλίου 2016

Μανιάτης: «Ακόμα δεν ξέρω τίποτα»


Ο  Γιάννης Μανιάτης, ο οποίος τόνισε με νέες του δηλώσεις ότι δεν έχει μιλήσει ούτε με ιθύνοντες της Σταντάρ Λιέγης, ούτε με του Ολυμπιακού τα άφησε όλα ανοιχτά αναφορικά με το μέλλον του.


Ο   διεθνής αμυντικός χαφ όταν ρωτήθηκε για ακόμα μία φορά για το αν θέλει να συνεχίσει στο Βέλγιο ή η επιθυμία του παραμένει να επιστρέψει στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό τόνισε:


«Πραγματικά, δεν ξέρω. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν, είτε με ανθρώπους της Σταντάρ, είτε στην Ελλάδα. Στον Ολυμπιακό έχουν τον τελικό του Κυπέλλου στις 7 Μαΐου και τώρα είναι συγκεντρωμένοι σε αυτόν τον στόχο. Όσο για εμένα, έχω προσαρμοστεί στο βελγικό πρωτάθλημα. Μου πήρε δύο-τρία ματς για να βρω τα πατήματά μου και να κερδίσω τη θέση μου και τώρα νιώθω μια χαρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου