Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Παπουτσάκη: «Θα πάρω την πρόκριση στην Τουρκία!»


Η αθλήτρια του τμήματος Πυγμαχίας του Ολυμπιακού, θα διεκδικήσει την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο μέσω του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί στην Τουρκία (9-20 Απριλίου)
Οι συνεντεύξεις και τα αφιερώματα της ενότητας ΡΙΟ 2016, με τους αθλητές μας που έχουν εξασφαλίσει ή διεκδικούν πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες συνεχίζονται. Αυτή τη φορά με την αθλήτρια του τμήματος Πυγμαχίας του συλλόγου μας, Αντωνία Παπουτσάκη  η οποία θα διεκδικήσει την πρόκριση μέσω του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος που ξεκινάει το Σάββατο (9/4) και ολοκληρώνεται στις 20 Απριλίου στην Κωνσταντινούπολη ενώ θα έχει και μια δεύτερη ευκαιρία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί στο Καζακστάν στις 15-25 Μαΐου. Η αθλήτρια του Ολυμπιακού στη συνέντευξή της στο osfp.gr εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι θα εξασφαλίσει την πρόκριση στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.
Ποια είναι τα συναισθήματα σου πριν την διεκδίκηση της πρόκρισης στους Ολυμπιακούς Αγώνες;
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για αυτή την προσπάθεια που καταβάλω για να πετύχω τον στόχο μου. Είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στην καριέρα μου και μόνο η προσπάθεια που κάνω. Είναι ένα πολύ όμορφο και δυνατό συναίσθημα να καταφέρουμε να πάμε στους Ολυμπιακούς Αγώνες».
Με ποιο τρόπο προετοιμάζεσαι για το μεγάλο ραντεβού στην Τουρκία;
«Έχω λάβει μέρος σε κάποια Τουρνουά, σαν προετοιμασία. Οι προπονήσεις γίνονται μαζί με τον προπονητή μου και αδερφό μου, Βαγγέλη Παπουτσάκη και με προπονήσεις που έκανα για δυο εβδομάδες στις Εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά».
Πόσο έτοιμη είναι για αυτό το βήμα στην παρούσα φάση;
«Πιστεύω ότι είμαι αρκετά έτοιμη. Έχω δουλέψει πολύ με τον προπονητή μου το τελευταίο διάστημα. Σίγουρα ο ανταγωνισμός δεν έχει σχέση με την Ελλάδα όμως θεωρώ ότι βρίσκομαι σε περίοδο φόρμας και ότι θα τα καταφέρω».
Ποίες είναι οι δυσκολίες στην διεκδίκηση της πρόκρισης στο Ρίο;
«Και μόνο στα Τουρνουά που πήγα διαπίστωσα ότι είναι πολύ μεγάλος ο ανταγωνισμός και ότι οι αθλητές είναι άλλου επιπέδου. Οι προπονήσεις και οι προετοιμασίες που κάνουν δεν έχουν σχέση με εμάς. Εκείνες προπονούνται μόνο και μόνο σαν δουλειά, ασχολούνται μόνο με αυτό. Ενώ εμείς έχουμε και άλλους παράγοντες για τους οποίους προσπαθούμε και είναι πολύ δύσκολο να τις φτάσουμε».  
Από τις τάξεις του Ολυμπιακού, προέρχονται μέχρι στιγμής 20 Έλληνες που έχουν κλείσει το εισιτήριο για το Ρίο. Είναι στις… προθέσεις σου να αυξηθεί αυτός ο αριθμός;
«Σίγουρα είναι κάτι το οποίο και εμένα θα με κάνει χαρούμενη και πιστεύω ότι θα τα πάμε καλά όλα τα παιδιά»
Πως αξιολογείς το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται η Ελληνική πυγμαχία;
«Ό,τι μπορούμε κάνουμε με τις δυνατότητες μας. Δεν έχουμε κάτι να ζηλέψουμε από τις άλλες αθλήτριες αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι ότι διαθέτουν περισσότερη εμπειρία λόγω του ότι έχουν κάνει περισσότερα ταξίδια. Και σίγουρα όσα περισσότερα ταξίδια κάνεις τόσο μεγαλύτερη εμπειρία αποκτάς. Κατά τα άλλα δυο χέρια έχουν αυτές, δυο χέρια έχουμε και εμείς».
Πως διαμορφώνεται το πρόγραμμα σου αρχής γενομένης από το Πανευρωπαϊκό της Τουρκίας;
«Αρχικά είναι το Πανευρωπαϊκό Τουρνουά, που  διεξάγεται τώρα  στις 9 Απριλίου στην Τουρκία και μετά  συνεχίζω με ένα Τουρνουά στη Σερβία. Αν δεν τα καταφέρω στην Τουρκία θα έχω μια ακόμα ευκαιρία που είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Καζακστάν στις αρχές Μαΐου και τελειώνουμε εκεί. Ευελπιστώ και πιστεύω ότι την πρόκριση θα την πάρω στην Τουρκία».
Σε τι κατάσταση βρίσκεσαι ενόψει των προκλήσεων που έχεις μπροστά σου;
«Έχουμε δουλέψει τελείως διαφορετικά σε σχέση με τον τρόπο που δούλευα στην Ελλάδα. Εδώ πηγαίνουμε κυρίως στα μονά χτυπήματα αλλά μετράει το πόσο επιθετικός παίκτης είσαι. Έχω δουλέψει αρκετά πάνω σε αυτό το κομμάτι, νιώθω ότι βρίσκομαι σε πολύ καλή κατάσταση και πιστεύω ότι θα τα πάω καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου