Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Ερνάνι: «Επιστρέφω πιο έμπειρος στην Πόρτο»


Ο  Ερνάνι προανήγγειλε την επιστροφή του στην Πόρτο, αν και τις τελευταίες ημέρες είχε γίνει γνωστό πως ενδεχομένως να παραμείνει στον Ολυμπιακό.

  
Αρχικά  ο Πορτογάλος εξτρέμ ανέφερε:

«Είναι πάντα καλό να καταλαβαίνεις ότι παρακολουθούν την πορεία σου, ακόμη κι όταν είσαι δανεικός. Αυτό μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο να τελειώσω καλά τη σεζόν και να γυρίσω μετά 100% στην Πόρτο. Ο Ολυμπιακός μου έδωσε την πρώτη μου εμπειρία εκτός Πορτογαλίας και νομίζω ότι ήταν πολύ θετική από κάθε πλευρά».

Και πρόσθεσε:


«Αναπτύχθηκα και σε επαγγελματικό και σε προσωπικό επίπεδο. Βελτιώθηκα και είμαι σίγουρος ότι θα δώσω περισσότερα στην Πόρτο. Η εμπιστοσύνη που μου δείχνει η Πόρτο, μου δίνει ένα ακόμη κίνητρο να συνεχίσω να παίζω καλά στα τελευταία παιχνίδια της σεζόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου