Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Πουλίδο: «Ο Ολυμπιακός μου δίνει κίνητρα»


Για το μέλλον του, την πορεία του με τον Ολυμπιακό αλλά και την Εθνική του Μεξικό μίλησε ο Άλαν Πουλίδο, σε συνέντευξή του στο «Fox Sports», ενώ υποστήριξε πως ο Ολυμπιακός του δίνει κίνητρα. 


Αναλυτικά όσα είπε στο
Fox Sports 

Για την πορεία του στον Ολυμπιακό:
 «Είμαι πλέον βασικός στο πρωτάθλημα και η αλήθεια είναι πως νιώθω το επίπεδό μου να ανεβαίνει και πως μπορεί να με οδηγήσει όλο αυτό ξανά στην Εθνική. Ο Ολυμπιακός μου δίνει μεγάλα κίνητρα και πάντα συνεχίζω την δουλειά και την προπόνηση». 

Για την επιστροφή του στην Εθνική Μεξικού:
 «Το να φορέσω ξανά την φανέλα της Εθνικής με γεμίζει υπερηφάνεια. Ελπίζω να μπορέσω σύντομα να γυρίσω. Να δεχθώ ξανά κλήση. Συνεχίζω να δουλεύω πολύ και σκληρά. Δεν έχω δεχθεί ακόμα τηλεφώνημα από την Ομοσπονδία ή τον κόουτς, όμως ελπίζω να συμβεί σύντομα». 

Για το μέλλον του:
 «Τα δεδομένα για το μέλλον μου έχουν αλλάξει και εξετάζω συνεχώς όλα τα ενδεχόμενα και τις ευκαιρίες που μπορεί να προκύψουν. Στην Ελλάδα τελειώνει το πρωτάθλημα. Έχουμε ήδη πάρει και μαθηματικά τον τίτλο αλλά μας περιμένουν και άλλες σημαντικές ημέρες, διότι αναμένουμε να αρχίσει ξανά το Κύπελλο. Πρέπει να προετοιμάζομαι πολύ σκληρά και το να σκοράρω με τον Ολυμπιακό και να βελτιώνομαι με βοηθάει πολύ. Έχω χρόνο να μιλήσω με την ομάδα μου για το μέλλον μου και το πως θα κινηθούμε τη νέα χρονιά». 

Για την πιθανότητα της επιστροφής του στο μεξικανικό πρωτάθλημα ή στις ΗΠΑ:
 «Η αλήθεια είναι πως το πλάνο μου ήταν να παίξω στην Ευρώπη. Εκπλήρωσα το πρώτο από τα όνειρά μου. Όμως στο ποδόσφαιρο τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν. Δεν είναι μόνο ομάδες από το Μεξικό ή άλλες ομάδες από την αμερικάνικη ήπειρο. Πάντα όταν έχεις να κάνεις με το ποδόσφαιρο δίνεις το καλύτερο και βλέπεις μετά όλες τις επιλογές σου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου