Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Πουλίδο: «Ο Σίλβα μου έδωσε πίσω την χαμένη μου αυτοπεποίθηση»


Μιλώντας  σε media της πατρίδας του ο Άλαν Πουλίδο προέβλεψε διαμάχη ακόμα δύο τριών χρόνων με Τίγκρες με πιθανές συνέπειες για τον Λεβαδειακό. Πως ο Μάρκο Σίλβα άλλαξε τα δεδομένα για τον Μεξικανό!
  

Ο Μεξικανός άσος σε δηλώσεις του σε media της πατρίδας του είπε για:

Την Εθνική: 

Για μένα το να εκπροσωπείς την χώρα σου είναι κάτι μοναδικό. Εμένα με κάνει πάντα υπερήφανο. Το να παίζεις στην Ευρώπη σε κάνει να βλέπεις την Εθνική και την χώρα από άλλο πρίσμα και διαφορετική οπτική. Στην Ευρώπη είναι πολλοί οι Μεξικανοί που παίζουν. Πιστεύω πως κάνω το καλύτερο δυνατό. Νιώθω πολύ καλά και έτοιμος για επιστροφή στην Εθνική. Όμως αυτές τις αποφάσεις τις παίρνει ο αρμόδιος, που είναι ο προπονητής.

Ελπίζω να μου δοθεί η δυνατότητα να βοηθήσω την Εθνική μας ομάδα. Θα τα δώσω όλα, όπως το κάνω και με την ομάδα μου. Περιμένω την κλήση στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα. Εγώ είμαι εδώ για να παίζω ποδόσφαιρο.

Το τι ισχύει με την διαμάχη του με την Τίγκρες:

 Έχει προχωρήσει το θέμα. Έχω πάρει την άδεια που χρειάζομαι για παίζω. Μπορεί να πάρει η διαδικασία 2 με 3 χρόνια για να ξεμπερδέψουμε. Εγώ επικεντρώνομαι σε μένα και στο ποδόσφαιρο. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να υπάρξει πρόστιμο στην ομάδα που ήμουν πριν, τον Λεβαδειακό. Η ομάδα που με είδε πρώτα και με έκλεισε πρέπει να πληρώσει την Τίγκρες για τον τερματισμό του συμβολαίου μου. Η FIFA θα αξιολογήσει το τι ισχύει και θα τα βρει με τους δικηγόρους μου.

Το εάν άξιζε όλη αυτή η... περιπέτεια: 

Κανείς δεν λέει πως τα πράγματα αυτά είναι εύκολα. Υπάρχουν και τα σκληρά πράγματα στην καριέρα σου. Ήξερα όμως πως έπρεπε να παλέψω. Να είμαι μαχητής για να πετύχω αυτό που θέλω. Να παίξω ποδόσφαιρο. Η ζωή εκεί που δεν το περιμένεις σου δίνει το κίνητρο και την... αύρα που θέλεις για να προχωρήσεις. Έχω βάλει σημαντικά γκολ παίζοντας στην Ευρώπη και έχω κάνει αίσθηση και στο Μεξικό ξανά. Ευχαριστώ τον Θεό που στους έξι μήνες της αποχής μου, μου έδινε δύναμη και μπόρεσα να κρατηθώ στο επίπεδο που έπρεπε. Τώρα έχω κερδίσει και έναν άλλον στόχο, αυτόν της πιο μεγάλης συμμετοχής μου στον Ολυμπιακό.

Το κατά πόσον απελπίστηκε κάποια στιγμή: 

Ναι λίγο. Ναι απογοητεύθηκα και απελπίστηκα κάποια στιγμή. Δεν ήμουν βέβαιος για το τι θα γινόταν. Μετά τον Γενάρη είχα ζητήσει να φύγω από τον Ολυμπιακό γιατί δεν έπαιζα τόσο. Όμως τα πράγματα άλλαξαν. Ο κόουτς Σίλβα μου άλλαξε την αυτοπεποίθησή μου. Μου τόνωσε ξανά το ηθικό, μου έδωσε χρόνο συμμετοχής, έβαλα γκολ και έδωσα ασίστ και βελτιώθηκα πολύ. Έφτασα σε ιδιαίτερα καλό επίπεδο και βρήκα ξανά τον εαυτό μου.

Τις διαφορές ανάμεσα σε Ελλάδα και Μεξικό: 

Ναι είναι διαφορετικά τα πάντα. Εδώ οι προπονήσεις είναι πιο δυνατές. Με πιο μεγάλη ένταση. Χρειάστηκα τον χρόνο μου για να ανταποκριθώ στον βαθμό που έπρεπε. Στο Μεξικό δεν δουλεύαμε σε τέτοιους ρυθμούς. Εδώ όμως τα πράγματα είναι αλλιώς. Η δύναμη και η ένταση στην προπόνηση στον Ολυμπιακό είναι μεγάλες και οι απαιτήσεις πολλές.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου