Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Ανανέωσε η Μαλασάι


Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την αθλήτρια του γυναικείου τμήματος βόλεϊ Ναντζέγια Μαλασάι. 
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την αθλήτρια του γυναικείου τμήματος βόλεϊ Ναντζέγια Μαλασάι. Η διεθνής ακραία με την Εθνική ομάδα Λευκορωσίας, θα παραμείνει στην ομάδα μας και για την επόμενη αγωνιστική σεζόν.

Μετά την επίτευξη της συμφωνίας, η αθλήτρια του Ολυμπιακού δήλωσε στο επίσημο web site του συλλόγου μας www.osfp.gr τα εξής :

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις συμπαίκτριες μου, τους προπονητές και τους ανθρώπους του συλλόγου που από την πρώτη στιγμή με έκαναν να αισθανθώ μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού. Η ομάδα μου πραγματικά λειτουργούσε σαν μια μεγάλη οικογένεια φέτος οπού ο καθένας βοηθούσε τον άλλο, για να μπορέσουν να επιτευχθούν οι κοινοί στόχοι μας. 
Αυτό που θα μου μείνει από την φετινή χρονιά είναι τα τόσο πολλά όμορφα και θερμά συναισθήματα που εισέπραξα. Ήταν πολύ μεγάλη μου ευχαρίστηση να είμαι ανάμεσα σε ανθρώπους που τόσο ζεστά με καλωσόρισαν στην «οικογένεια» τους. Για την επόμενη σεζόν οι στόχοι μου συμβαδίζουν με αυτούς της ομάδας. Θέλω να βοηθήσω τον Ολυμπιακό να κατακτήσει το Πρωτάθλημα και το Κύπελλο στην Ελλάδα, αλλά και να έχουμε όσο το δυνατό καλύτερη πορεία στην Ευρώπη. Θέλω να νιώσω και πάλι την γεύση της επιτυχίας και να ζήσω αυτές τις αξέχαστες εμπειρίες ξανά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου