Σελίδες

Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Γιασικεβίτσιους: «Δύσκολο να νικήσεις δύο φορές τον Ολυμπιακό»


Όπως  δήλωσε ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους μετά την ήττα της ομάδας του στο ΣΕΦ η επιθετική άμυνα του Ολυμπιακού αποσυντόνισε τη Ζαλγκίρις. 


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην συνέντευξη Τύπου ο προπονητής της Ζάλγκιρις Κάουνας, Σαρούνας Γιασικεβίτσιους  


"Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό. Το μεγαλύτερο πρόβλημα για εμάς στο παιχνίδι ήταν πως δεν μπορούσαμε να αντεπεξέλθουμε στην πιεστική και επιθετική άμυνα του Ολυμπιακού. Δεν μπορούσαμε να την χειριστούμε. Όταν είχαμε την μπάλα δεν ξέραμε τι να την κάνουμε κάποιες φορές. Όταν είχαμε καλή κυκλοφορία της μπάλας τα πηγαίναμε καλύτερα. Είναι ένα δύσκολο γκρουπ στο TOP-16, έχουμε αρκετούς νέους παίκτες και αυτά τα παιχνίδια αποτελούν εμπειρίες για εκείνους. Όταν στέλναμε την μπάλα στο ποστ, όπως στον Βουγιούκα, τα πηγαίναμε καλά. Όταν δεν το κάναμε είχαμε πρόβλημα. Δεν είναι εύκολο να νικήσεις τον Ολυμπιακό δύο φορές μέσα στην σεζόν, κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε. Ο Ολυμπιακός ήθελε πάρα πολύ την νίκη, στην προσπάθεια που κάνει για την πρόκριση, και το έδειξε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου