Σελίδες

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Τέσσερις «ερυθρόλευκοι» στην Εθνική Νέων

Τέσσερις ποδοσφαιριστές των τμημάτων Ακαδημίας του Ολυμπιακού κλήθηκαν στην Εθνική ομάδα των Νέων.

Η Ελλάδα Κ-19 θα δώσει αγώνες για την Elite Round του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί στην Ισπανία από τις 23 έως τις 31 Μαρτίου.

Οι παίκτες από τον Ολυμπιακό που θα δώσουν το παρών είναι οι: Θανάσης Ανδρούτσος, Κώστας Μεγαρίτης, Παναγιώτης Ρέτσος, Γιώργος Μανθάτης.

 Πηγή: gavros.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου