Τρίτη 15 Μαρτίου 2016

Σ. Θεοδωρίδης: «Είμαστε ένα, πιο ενωμένοι από ποτέ»


Ο  Σάββας Θεοδωρίδης σε συνέντευξη που παραχώρησε στον «Πρωταθλητή», τόνισε πως ο Ολυμπιακός είναι παράδειγμα προς μίμηση για τις υπόλοιπες ομάδες και πως είναι πιο ενωμένος από ποτέ, ενώ υποκλίθηκε στον κόσμο του. Τι είπε για το ντέρμπι.

Αναλυτικά:

Αρχικά είπε:

«Υποκλίνομαι στον κόσμο του Ολυμπιακού. Δεν απάντησε σε κανένα σημείο του αγώνα στις προκλήσεις που δέχθηκαν και συγκράτησαν το θυμό τους για όσα διαβάζουν στο πλαίσιο της προσπάθειας σπίλωσης των επιτυχιών του Ολυμπιακού». 

Και συνέχισε:

«Είχαν εμπιστοσύνη στην ομάδα στηρίζοντάς την παρά το ξεκίνημα με το γκολ του Παναθηναϊκού. Αυτό συμβαίνει γιατί όλοι εμείς στον Ολυμπιακό είμαστε ένα. Κόσμος, πρόεδρος, διοίκηση, παίκτες, προπονητές είμαστε οικογένεια και ενωμένοι όσο ποτέ. Μόνο ο Ολυμπιακός έχει το προτέρημα να λειτουργεί έτσι. Στις άλλες ομάδες δεν βλέπουμε να συμβαίνει αυτό. Όμως θα πρέπει να ξέρουν όλοι και οι ειδικά οι αρμόδιοι που αποφασίζουν για τις τύχες του αθλήματος, ότι οι άλλοι πρέπει να γίνουν σαν τον Ολυμπιακό και όχι ο Ολυμπιακός σαν τους άλλους».

Για την επιτυχημένη διοργάνωση του ντέρμπι, επεσήμανε:


 «Δουλέψαμε πολύ για να γίνει ένα τέτοιο παιχνίδι επιπέδου Champions League και ήταν τεράστια η συνεισφορά του Μιχάλη Κουντούρη και του Κώστα Καραπαπά σε αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου