Σελίδες

Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Παπανικολάου: "Κανείς δεν τα έχει παρατήσει"


Σύμφωνα  με όσα είπε ο Κώστας Παπανικολάου μετά τη νίκη επί της Ζαλγκίρις, μπορεί ο Ολυμπιακός να είναι με την πλάτη στον τοίχο στην Ευρωλίγκα, όμως κανείς δεν τα έχει παρατήσει.


Ο  Έλληνας φόργουορντ δήλωσε χαρακτηριστικά:


«Έχουμε πει ότι θα πρέπει να κάνουμε την προσπάθειά μας μέχρι το τέλος. Πρέπει να παλέψουμε και θα παλέψουμε όλα τα παιχνίδια για να τα καταφέρουμε. Κανένας στην ομάδα δεν τα έχει παρατήσει και θέλουμε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό. Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήταν κοντά μας σήμερα και είμαι σίγουρος πως του το ανταποδώσαμε αυτό, παίζοντας καλό μπάσκετ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου