Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Πάρντο: «Δουλεύουμε σαν οικογένεια»


Ο Φελίπε Πάρντο, σε δηλώσεις του στην εκπομπή «Παίζουμε Ελλάδα», τόνισε πως η ομάδα δουλεύει σαν οικογένεια και εκεί οφείλονται τα θετικά αποτελέσματα.

Αναλυτικά:

«Είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί ξεκίνησε η χρονιά με νίκη και κατάφερα να σκοράρω. Αυτή τη στιγμή πολλές φορές ο τεχνικός παίρνει την απόφαση να αφήσει εκτός κάποιους παίκτες, έχω τη στήριξη του προπονητή μου, έχω αυτοπεποίθηση και όποτε παίζω προσπαθώ να δίνω τα πάντα για την ομάδα μου. Θέλω να προσφέρω στις νίκες, είτε από τον πάγκο, είτε βασικός, γι’ αυτό ήρθα. Αυτό είναι το χαρακτηριστικό μου, θέλω να προσφέρω

Η αλήθεια είναι πως είχα πολλά συνεχόμενα ματς, είχε βγει λίγη κούραση, μιλάω με τον προπονητή μου, είχα ανάγκη αυτό το διάλειμμα και τώρα είμαι πολύ χαρούμενος που ξεκινήσαμε με νίκη. Η ομάδα είναι ο MVP, γιατί δουλεύουμε σαν οικογένεια. Αν δεν ίσχυε αυτό δεν θα παίρναμε τόσα καλά αποτελέσματα. Έχουμε πολλούς καλούς παίκτες, είναι απόφαση προπονητή ποιοι παίζουν. όλοι είναι έτοιμοι για να βοηθήσουν την ομάδα, δεν έχει σημασία ποιος είναι μέσα ή έξω, σημασία έχει να βοηθάει την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου