Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Όντομ: «Κατάλαβα πού ήρθα να παίξω»


Για  το ντεμπούτο του με την ερυθρόλευκη φανέλα μίλησε ο  Ντάριους Τζόνσον-Όντομ, που πήρε χρόνο συμμετοχής στη νίκη του Ολυμπιακού επί του Απόλλωνα.

 Αρχικά ο Αμερικανός γκάρντ τόνισε:


 «Ήταν το πρώτο μου παιχνίδι. Ηταν σημαντικό για εμένα, αφού κατάλαβα πού ήρθα να παίξω. Ηθελα να βγάλω ενέργεια στην άμυνα. Δεν ανησυχώ για τα σουτ που έχασα. Θέλω να βγάζω ενέργεια στην άμυνα. Δεν ήμουν αγχωμένος. Ισως να ήμουν νευρικός, γιατί έπαιζα για τον Ολυμπιακό. Θα βγάζω ενέργεια στην άμυνα κι από εκεί θα βρω ρυθμό στην επίθεση. Δεν ανησυχώ για την επίθεση».

 Στη συνεχεία αναφέρθηκε στη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό:


«Ήταν σοκ και μεγάλη έκπληξη και για εμένα. Από το κολέγιο, όμως, ως και τώρα δουλεύω για να γίνω ο καλύτερος παίκτης που μπορώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου