Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Τσιμίκας: «Σημασία έχει να νικάει η ομάδα» (video)


Μετά την ολοκλήρωση της αναμέτρησης  ο Κωνσταντίνος Τσιμίκας, μίλησε στο Olympiacos TV, δείχνοντας προσηλωμένος στο να βελτιώνεται συνεχώς και να πετυχαίνει η ομάδα τους στόχους της.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

-Για ακόμη μια φορά βρέθηκες στο αρχικό σχήμα της ομάδας, παίρνοντας και την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου:

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Ήταν ομαδική δουλειά και ήμασταν όλοι πολύ καλοί. Κοιτάμε τώρα το επόμενο ματς.

-Έχεις και στο ενεργητικό σου και μια ασίστ στο αποψινό παιχνίδι. Πως αισθάνεσαι με την απόδοσή σου σε ατομικό επίπεδο;

«Δεν έχει σχέση αυτό. Σημασία έχει να νικάει η ομάδα και δεν έχει πολύ μεγάλη βαρύτητα, το ποιος βάζει τα γκολ ή το ποιος βγάζει τις ασίστ».


Δείτε τι δήλωσε στο Olympiacos TV ο νεαρός άσος του Ολυμπιακού μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Απόλλωνα Σμύρνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου