Μετά την ολοκλήρωση της αναμέτρησης ο Κωνσταντίνος Τσιμίκας, μίλησε στο Olympiacos
TV, δείχνοντας προσηλωμένος στο να βελτιώνεται συνεχώς και να πετυχαίνει η
ομάδα τους στόχους της.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
-Για ακόμη μια φορά βρέθηκες στο αρχικό σχήμα της ομάδας,
παίρνοντας και την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου:
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Ήταν ομαδική δουλειά και ήμασταν
όλοι πολύ καλοί. Κοιτάμε τώρα το επόμενο ματς.
-Έχεις και στο ενεργητικό σου και μια ασίστ στο αποψινό
παιχνίδι. Πως αισθάνεσαι με την απόδοσή σου σε ατομικό επίπεδο;
«Δεν έχει σχέση αυτό. Σημασία έχει να νικάει η ομάδα και δεν
έχει πολύ μεγάλη βαρύτητα, το ποιος βάζει τα γκολ ή το ποιος βγάζει τις ασίστ».
Δείτε τι δήλωσε στο Olympiacos TV ο νεαρός άσος του
Ολυμπιακού μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Απόλλωνα Σμύρνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου