Την Παρασκευή ο Ντούσαν Ίβκοβιτς επιστρέφει ως
αντίπαλος στο ΣΕΦ και περιμένει ένα μεγάλο ματς ανάμεσα στην Εφές και τον
Ολυμπιακό, τον οποίο «αποθέωσε» για την άμυνά του.
Ο Σέρβος τεχνικός,
που έχει οδηγήσει τον Ολυμπιακό δύο φορές στην κορυφή της Ευρώπης τόνισε:
«Είναι μια μεγάλη πρόκληση
για μένα και τους παίκτες μου αυτό το ματς. Θα είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό
παιχνίδι. Κάναμε μια καλή εμφάνιση απέναντι στη Λαμποράλ Κούτσα. Ο Ολυμπιακός
είναι από τις καλύτερες αμυντικές ομάδες της Ευρώπης. Είναι δεύτεροι μεταξύ 24
ομάδων στη συγκεκριμένη κατηγορία. Εμείς θα πρέπει να είμαστε πολύ καλά
προετοιμασμένοι και να ελέγξουμε καλά το παιχνίδι. Δεν έχουμε σοβαρά προβλήματα
τραυματισμών και περιμένω ένα καλό ματς»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου