Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Έκτορ Μπεγερίν: «Να μείνω για πολλά χρόνια στην Άρσεναλ!»


Απόλυτα συνειδητοποιημένος παρουσιάζεται για την απόφασή του να επιλέξει την  Άρσεναλ το καλοκαίρι του 2011 ο  Έκτορ Μπεγερίν, προερχόμενος από τις περίφημες ακαδημίες της Μπαρτσελόνα, τη Μασία.


Ο  Ισπανός αμυντικός της Άρσεναλ, προσεχούς αντιπάλου του Ολυμπιακού υπέγραψε νέο πενταετές συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα του «Emirates»  και πλέον δείχνει να πατάει πολύ γερά στα πόδια του.

Η αρχική του τοποθέτηση ήταν:

«Η προσπάθειά μου έχει αρχίσει να αποδίδει καρπούς. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόφαση που πήρα. Ήταν δύσκολο, αλλά λέω πάντα ότι το τρένο περνάει μια φορά και ή μπαίνεις μέσα, ή το αφήνεις να περάσει».

Ο 20χρονος Ισπανός αμυντικός συμπλήρωσε:


«Εγώ το πήρα, χαίρομαι που η Άρσεναλ μου έδωσε την ευκαιρία και που είμαι σε αυτή τη θέση σήμερα. Ο λόγος για τον οποίο ήρθα εδώ ήταν για να μείνω πολλά χρόνια και δεν σκέφτομαι να πάω κάπου αλλού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου