Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Ρομπέρτο: «Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό»


Ο Ρομπέρτο  θέλοντας να απαντήσει στις στις φήμες για μεταγραφή μίλησε στην Ισπανική «Las Provincias», για τα σενάρια μεταγραφής του, τονίζοντας ότι παρακολουθεί το ισπανικό πρωτάθλημα αλλά ότι έχει τρία χρόνια συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό.


  Αρχικά ο τερματοφύλακας των ερυθρολεύκων σε ερώτηση που του έγινε για το ενδιαφέρον της Βαλένθια απάντησε με χιούμορ:

«Θα ήταν ωραία να περάσω λίγες μέρες εκεί. Έχω φίλους...»

Ενώ στην συνέχεια τόνισε:

«Να σου πω την αλήθεια προσπαθώ να το βγάλω από το μυαλό μου. Να τα ξεχάσω όλα. Ο Ολυμπιακός ξέρει ότι το ισπανικό πρωτάθλημα είναι πιο ανταγωνιστικό και ότι ποτέ δεν διαφεύγει της προσοχής μου. Το παρακολουθώ. Όμως έχω ακόμα τρία χρόνια συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και νοιώθω καλά, νοιώθω άνετα στην Ελλάδα».


Αξίζει να σημειώσουμε, πως στο δημοσίευμα τονίζεται η ρήτρα που έχει στο συμβόλαιο του ο Ισπανός γκολκίπερ, και ο δημοσιογράφος κρίνει ότι ίσως τα 8 εκατομμύρια, να δημιουργήσουν δεύτερες σκέψεις στις ομάδες που ενδιαφέρονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου