Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Σάντσες: «Ο Μπενίτεθ μου έμαθε πολλά πράγματα»



Ο  Βίκτορ Σάντσες, ο οποίος υπήρξε και βοηθός του Ερνέστο Βαλβέρδε επί εποχής Ολυμπιακού, με αφορμή την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του πρώτου στον πάγκο της Ρεάλ Μαδρίτης μίλησε για τον Ράφα Μπενίτεθ σε Ισπανικό Μέσο.


Ο Βίκτορ Σάντσες σε δηλώσεις του που φιλοξενούνται στο goal.com ανέφερε:

«Είμαι πολύ ευγνώμων στον Ράφα Μπενίτεθ, διότι ήταν ο προπονητής που με έκανε να πραγματοποιήσω το ντεμπούτο μου. Είμαι χαρούμενος για την εξαιρετική αυτή εμπειρία που θα έχει, διότι είναι ένας Ισπανός προπονητής και γενναίος. Αποτελεί σημείο αναφοράς για τους νεότερους τεχνικούς».

 Και  συνέχισε:


«Ο Μπενίτεθ μου έμαθε πολλά πράγματα. Τον τρόπο που σκέφτομαι στο ποδόσφαιρο, διάφορες μεθόδους και αναλύσεις. Μάλιστα, θυμάμαι, ήταν ο πρώτος προπονητής που μου έδειξε βίντεο, ώστε να βελτιώσω την τακτική μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου