Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Πάντελιτς: «Ήθελα να μείνω περισσότερο, αλλά…»



Ο  Μάρκο Πάντελιτς σε συνέντευξη που έδωσε στην ιστοσελίδα ajaxshowtime.com, εξήγησε τους λόγους που πήρε την απόφαση να φύγει από τον Άγιαξ και να έρθει να παίξει στην ομάδα του Ολυμπιακού.

Ο  Σέρβος που αγαπήθηκε πολύ από τους φιλάθλους του Ολυμπιακού τόνισε:


«Η ζωή είναι υπέροχη και παράξενη ταυτόχρονα. Μερικές φορές σου δίνει την ευκαιρία και μερικές άλλες, όχι. Ήθελα να μείνω περισσότερο στον Άγιαξ. Η φιλοσοφία της ομάδας δεν ήταν να κρατήσει τους μεγαλύτερους σε ηλικία ποδοσφαιριστές. Αλλά αυτό που νιώθω για τον Άγιαξ, δεν μπορεί να το πάρει κανείς μακριά. Αυτή είναι αληθινή αγάπη. Θυμάμαι το τελευταίο μου παιχνίδι. Σκόραρα δύο φορές και αποζημίωσα τον κόσμο. Μερικές ημέρες αργότερα κερδίσαμε το Κύπελλο ενάντια στη Φέγενορντ και ο αποχαιρετισμός μου έλαβε χώρα στην Άμστερνταμ Αρίνα σε φιέστα που έγινε».

Στη  συνέχισε αναφέρθηκε σχετικά με το τι κάνει αυτή την περίοδο.


«Έχω ένα γραφείο σκάουτινγκ και παρακολουθώ παίκτες στα Βαλκάνια. Έχω μια δική μου καριέρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου