Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Φριντζόν: "Για ένα μήνα δούλεψα σαν τρελός"


Ο  Βιτάλι Φριντζόν, ο οποίος  έπαθε κάταγμα σε δάχτυλο του χεριού, πριν το τελευταίο ματς του ΤΟΡ16,    εξηγεί πως έκανε ό,τι μπορούσε (και δεν μπορούσε) για να προλάβει το Final Four. 

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην ιστοσελίδα rsport.ru:


Ο διεθνής Ρώσος γκαρντ μίλησε για την κατάσταση του, λίγο πριν αναχωρήσει η ομάδα του για τη Μαδρίτη, στην ιστοσελίδα rsport.ru, τονίζοντας ότι: "δούλεψα σαν τρελός τον τελευταίο μήνα, διότι είχα το υπέρτατο κίνητρο: να παίξω στο Final Four. Έκανα δυο προπονήσεις την ημέρα, με το που οι γιατροί μου αφαίρεσαν το γύψο. Φυσικά και φοβήθηκα πως θα χάσω το Final Four. Όλοι μου έλεγαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να τα καταφέρω. Αλλά έκανα ό,τι περνούσε από το χέρι μου, για να τους διαψεύσω".


 Ας σταυρώσω τα δάχτυλα μου, αλλά έως τώρα όλα πάνε καλά. Φυσικά, το μυαλό μου είναι μια φάση πίσω. Ακόμα σκέφτομαι πως μπορώ να πάθω υποτροπή. Όταν όμως, πάτησα στο παρκέ, άρχισα να ανακτώ την αυτοπεποίθηση μου. Είμαι βέβαιος πως έως την 15η του Μάη θα είμαι έτοιμος. Βέβαια, το αν θα παίξω θα εξαρτηθεί από τον προπονητή μου. Εγώ νιώθω σίγουρος ότι αν μου δοθεί η ευκαιρία, θα δώσω το μάξιμουμ που διαθέτω". Επανέλαβε πως έχει χρόνο έως την Παρασκευή και τον ημιτελικό με τον Ολυμπιακό. "Θα προσπαθήσω να βρω ρυθμό, να επιστρέψω στο σύνολο και να ξαναβρώ την επαφή με το καλάθι. Όλοι με βοηθούν. Ελπίζω να τα καταφέρω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου