Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Μαρινάκης: "Έχω φτιαχτεί με αυτά που λένε. Πάμε για άλλα 20 πρωταθλήματα"



Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έκανε ομιλία σε σύσσωμο το ποδοσφαιρικό τμήμα μετά την φιέστα, αναφέρθηκε σε όσα γίνονται σε δικαστικό επίπεδο, τόνισε ότι θα μείνει για να πάρει άλλα 20 πρωταθλήματα και προανήγγειλε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.



 Ο πρόεδρος και μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης, έκανε ομιλία σε σύσσωμο το ποδοσφαιρικό τμήμα και αναφέρθηκε σε όσα συμβαίνουν στο δικαστικό επίπεδο, κάνοντας λόγο για επίθεση στον ίδιο όπως παλαιότερα στον Σωκράτη Κόκκαλη, τόνισε πως θα λάμψει η αλήθεια και ο ίδιος έχει ήσυχη την συνείδησή του, πως έχει φτιαχτεί και δεν πρόκειται να φύγει, μένοντας στην ομάδα για να πάρει άλλα 20 χρόνια. Τέλος, προανήγγειλε σημαντική Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, την οποία θα καλύψει ο ίδιος.

 Αρχικά ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού είπε:

 "Γίνεται πόλεμος στον Ολυμπιακό. Παλαιότερα γινόταν στον Σωκράτη Κόκκαλη και τώρα σε μένα. Από την στιγμή που έπεσαν τα φώτα της δημοσιότητας πάνω στο ποδόσφαιρο, θα λάμψει η αλήθεια. Εγώ έχω ήσυχη την συνείδησή μου". 

 Και συνέχισε: 

 "Έχω φτιαχτεί με αυτά που λένε. Δεν φεύγω από τον Ολυμπιακό και θα μείνω για να πάρω άλλα 20 πρωταθλήματα. Επίσης, θα κάνουμε σημαντική Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, την οποία θα καλύψω εγώ".

Πηγή: sport24.gt

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου