Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Πουλίδο: «Να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά για να κατακτήσω τα όνειρά μου» (photo)


 Ο Πουλίδο που βρίσκεται πλέον στην Ελλάδα, μέσω του λογαριασμού που διατηρεί σε social media προχώρησε στην επιβεβαίωση ότι θα φορέσει τη φανέλα του Λεβαδειακού.

  Ο μεξικάνος έγραψε χαρακτηριστικά στο twitter του,  αφήνοντας σαφείς αιχμές για την πρώην του ομάδα.

«Η συμπεριφορά της πρώην ομάδας μου δεν μου επέτρεψε να παίξω ποδόσφαιρο για 8 μήνες και μου στέρησε πολλές ευκαιρίες για να εκπληρώσω το όνειρό μου και να παίξω στην Ευρώπη. Τώρα η νέα μου ομάδα ο Λεβαδειακός μου δίνει την ευκαιρία να επιστρέψω στο ποδόσφαιρο όπως πριν και να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά για να κατακτήσω τα όνειρά μου».

Μάλιστα στο instagram ανέβασε και την πρώτη του φωτογραφία από την ρεσεψιόν του ξενοδοχείου στο οποίο έφτασε.

  
Una foto publicada por PuLiDo 1⃣7⃣ (@alan_pulido17) el

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου