Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Βλάχος: «Δεν θεωρώ ότι υπάρχουν δικαιολογίες τύπου κούρασης»


Ο  Θοδωρής Βλάχος, μιλώντας μετά τον αγώνα με τη Βουλιαγμένη,  εμφανίστηκε δυσαρεστημένος από την εμφάνιση των παικτών του σημειώνοντας πως δεν είναι σωστό να βάζουν γκολ οι παίκτες και να μην πανηγυρίζουν, άσχετα από το αν ο αντίπαλος είναι ανταγωνιστικός ή όχι.

Δηλώσεις Θοδωρή Βλάχου:


«Σήμερα επιτρέψαμε εμείς στην Βουλιαγμένη να κάνει ένα καλό παιχνίδι. Δεν είμαι ευχαριστημένος από το δικό μας παιχνίδι και την απόδοση που είχαμε. Δεν θεωρώ ότι υπάρχουν δικαιολογίες τύπου κούρασης. Θέλω να είμαι αρκετά αυστηρός με τον εαυτό μου και με τους αθλητές μου, σήμερα φανήκαμε πολύ υπερόπτες και αγωνιστήκαμε με μια άνεση που δεν επιτρέπεται να έχει μια ομάδα που θέλει να διακριθεί στο Τσάμπιονς Λιγκ. Νομίζω ότι αν στο μέλλον εμφανιστούμε με παρόμοιο στυλ παιχνιδιού, θα το πληρώσουμε. Κάτι που δεν μου άρεσε σήμερα και δεν έχω δει στα τελευταία τέσσερα χρόνια που είμαι προπονητής σε αυτή την ομάδα είναι ότι δεν ευχαριστηθήκαμε και δεν πανηγυρίσαμε τα γκολ. Στον αθλητισμό ότι και να πετυχαίνεις, έστω μια δύσκολη νίκη όπως η σημερινή, πρέπει και να την πανηγυρίζεις και να την χαίρεσαι και να παίρνεις τα σωστά μηνύματα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου