Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Λαφαγιέτ: «Η άμυνα, μας δίνει νίκες»


Ο  Όλιβερ Λαφαγιέτ σε δηλώσεις του εμφανίστηκε αισιόδοξος πως ο Ολυμπιακός μπορεί να νικήσει στην Τουρκία την Φενέρμπαχτσε, αρκεί να παίξει σκληρή άμυνα.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο γκαρντ του Ολυμπιακού για το παιχνίδι της Παρασκευής:


Η αρχική του τοποθέτηση είναι:

«Είναι μία σπουδαία ομάδα, με σπουδαίες ατομικές μονάδες. Θα είναι δυνατό τεστ. Αν παίξουμε σκληρή άμυνα, αυτή που πρέπει, τότε μπορούμε. Η άμυνα, μας δίνει νίκες».

Αναφερόμενος στο παιχνίδι με τον Άρη και στον εαυτό του, είπε:


«Δεν ξέρω αν έχω βρει το χέρι μου, αλλά τα σουτ μπαίνουν, οι συμπαίκτες μου με βρίσκουν και κάνω το καλύτερο που μπορώ για την ομάδα.  Στόχος μου είναι να γίνω καλύτερος, να βοηθήσω περισσότερο και να δημιουργήσω περισσότερο για τους συμπαίκτες μου». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου