Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Αμπιντάλ: «Το καλύτερο φινάλε στον Ολυμπιακό»


Ως την ιδανικότερη επιλογή για να πει «αντίο» στο ποδόσφαιρο χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό ο Ερίκ Αμπιντάλ, που μίλησε στην εκπομπή «Παίζουμε Ελλάδα».

Τι είπε για κάθε μία από τις ομάδες στις οποίες αγωνίστηκε, τον κόσμο του Ολυμπιακού αλλά και τους Έλληνες φιλάθλους, τα μελλοντικά του σχέδια αλλά και το κυριότερο χαρακτηριστικό του.

Αναλυτικά:


«Είναι στιγμές που δεν μπορείς να ξεχάσεις, πολύ σημαντικές στην καριέρα μου, είναι το τελευταίο μου παιχνίδι και είναι ο πιο ωραίος τρόπος για να φύγω για διακοπές!».

Για την Ελλάδα:

«Είναι μια χώρα πολύ όμορφη, όσοι άνθρωποι έχω γνωρίσει είναι πολύ συμπαθητικοί, δεν έχω γνωρίσει πολύ καλά τη χώρα και πολλά μέρη αλλά σκοπεύω να ταξιδέψω και να τη γνωρίσω καλύτερα.

Θα επιστρέψω στη Βαρκελώνη, έχω πρόταση εργασίας από τη Μπαρτσελόνα όπως και από τον Ολυμπιακό, θα το σκεφτώ και θα πάρω τις αποφάσεις μου».

Για το τελευταίο του ματς:

«Πριν από την έναρξη είχα την ευκαιρία να μιλήσω στους συμπαίκτες μου, ο Μανιάτης μου το επέτρεψε και τους είπα να απολύσουμε τον αγώνα, να παίξουμε με ενθουσιασμό και να με βοηθήσουν να το απολαύσω! Από τη στιγμή που ήρθε και η νίκη το χαμόγελο ήταν μεγαλύτερο για όλους».

Για το κυριότερο χαρακτηριστικό του:

Το κύριο χαρακτηριστικό μου είναι πως είμαι μαχητής έτσι νιώθω σε όλη μου τη ζωή μέσα από την καριέρα μου. Είμαι πολύ τυχερός και πολύ ανοιχτός που μοιράστηκα ωραίες στιγμές με ωραίους ανθρώπους και νιώθω χαρά για αυτό».

Για το πώς ένιωσε όταν επέστρεψε στα γήπεδα από την περιπέτεια με την υγεία του:

«Ήταν μία από τις πιο σημαντικές στιγμές στην καριέρα μου όταν επέστρεψα μετά την αρρώστια μου, είχα πολύ όρεξη να επιστρέψω αλλά έπρεπε να δουλέψω για να φτάσω στο επίπεδο που ήμουν. Ήταν πολύ δυνατή και συγκινητική στιγμή που δεν μπορώ να την περιγράψω».

Για τη Μονακό:

«Στο πρώτο μου πέρασμα, ήταν το ξεκίνημα του ονείρου. Η δεύτερη περίοδος ήταν μια ολοκλήρωση είμαι χαρούμενος που ξεκίνησα το 2000 και έφυγα το 2013 και ανταπέδωσα την τελευταία χρονιά όσα μου είχαν δώσει όλα αυτά τα χρόνια».

Για τη Λιλ:

«Μία μεγάλη ευκαιρία, ήμουν τυχερός γιατί είχα χρόνο συμμετοχής, ήταν ένα τραμπολίνο όπου ξεκίνησα τα πρώτα άλματα για τη συνέχεια».

Για τη Λιόν:

«Η πρώτη μου ευκαιρία για τίτλο και το εισιτήριο για την Εθνική. Ήταν δύσκολο στάδιο στην καριέρα μου, η πιο δύσκολη ομάδα, έπρεπε να δείξω αν μπορούσα να σταθώ».

Για τη Μπαρτσελόνα:

«Το όνειρο, το ταξίδι στον ουρανό. Έξι υπέροχα χρόνια με επιτυχίες, τίτλους, απογείωση της καριέρας μου και τελικά το σπίτι μου».

Για τον Ολυμπιακό:

«Η καλύτερη πρόταση για να τελειώσω την καριέρα μου. Μου είχαν μιλήσει με πολύ καλά λόγια, ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου και να μοιραστώ με τους νέους όσα έχω μάθει. Η νίκη στο τελευταίο παιχνίδι είναι το καλύτερο φινάλε με μία ομάδα πολύ ενωμένη αι αγαπημένη».

Για τον κόσμο:


«Να τους ευχαριστήσω, είναι σημαντικό για μια ομάδα όπως ο Ολυμπιακός να έχει την στήριξη του κόσμου αλλά θέλω να ευχαριστήσω και τους φιλάθλους της Καλλονής. Δεν ξέρω αν άξιζε μια τόσο βαριά ήττα, ήταν πολύ ωραίο το «αντίο» με μια τόσο μεγάλη νίκη. Ευχαριστώ για το χειροκρότημα να συνεχίσουν έτσι, πάμε Ολυμπιακέ!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου