Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Γούνας: «Τσάμπιονς Λιγκ και Ολυμπιακού Αγώνες» (video)


Για τους στόχους που έχει σε συλλογικό αλλά και εθνικό επίπεδο, μίλησε ο νικητής του Επάθλου Novasports για την Α1 πόλο των ανδρών, Αλέξανδρος Γούνας.

Αναλυτικά:


«Είναι κάτι ξεχωριστό και για μένα και για όλα τα παιδιά που συμμετέχουν στο Έπαθλο Novasports. Το οφείλω σε όλους τους συμπαίκτες μου που μου έδωσαν τη δυνατότητα να μπορώ να διεκδικήσω το έπαθλο.

Είναι η δεύτερη φορά που το κατακτώ. Είναι ένα ξεχωριστό κίνητρο, γιατί παιχνίδι με το παιχνίδι προσπαθείς να γίνεσαι καλύτερος.

Το επόμενο όνειρό μου είναι να κατακτήσω με τον Ολυμπιακό στο Τσάμπιονς Λιγκ και να αγωνιστώ σε Ολυμπιακούς Αγώνες με την Εθνική ομάδα.

Θέλω να το αφιερώσω σε όλους τους προπονητές που με έχουν εμπιστευτεί, σε όλους τους συμπαίκτες μου και στην οικογένειά μου που με στηρίζει τόσα χρόνια».


Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του …εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου