Η επιστροφή του Μάικλ Ολαϊτάν στο φουλ πρόγραμμα
προπόνησης του Ολυμπιακού είχε παγκόσμιο αντίκτυπο!
Ο Νιγηριανός
επιθετικός, μετά το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε τον περασμένο Μάρτιο στο
παιχνίδι με τον ΠΑΟ, ξεκίνησε τις προπονήσεις
με την υπόλοιπη ομάδα και η ηλεκτρονική έκδοση του BBC είχε ως βασικό θέμα την
είδηση της επιστροφής του.
Μεταξύ άλλων στο δημοσίευμα αναφέρεται:
«Ο
επιθετικός Ολαϊτάν επιστρέφει στις προπονήσεις μετά το πρόβλημα υγείας. Ο
επιθετικός του Ολυμπιακού προπονήθηκε σε φουλ ρυθμούς με την υπόλοιπη ομάδα για
πρώτη φορά μετά την κατάρρευσή του κατά τη διάρκεια ενός αγώνα πρωταθλήματος
τον Μάρτιο».
Στο χθεσινό δελτίο Τύπου μάλιστα, γίνεται αναφορά για
το πρόγραμμα προπόνησης, αλλά και στο γεγονός πως όλο αυτό το διάστημα υποβλήθηκε
σε εξονυχιστικές εξετάσεις.
«Αισθάνομαι εξαιρετικά»
Στο αφιέρωμα του BBC για την
επιστροφή του σε φουλ ρυθμούς προπόνησης, υπάρχουν και δηλώσεις του Ολαϊτάν.
«Αρχίζω να
νιώθω ότι το σώμα μου αντιδράει. Αισθάνομαι εξαιρετικά, αλλά θα κάνω ένα βήμα
κάθε φορά. Είναι πολύ σημαντικό που προσπαθώ και είμαι υπομονετικός, αλλά είμαι
πραγματικά χαρούμενος με την βελτίωσή μου», φέρεται να δήλωσε ο Νιγηριανός
επιθετικός του Ολυμπιακού.
«Θα ήταν στο Παγκόσμιο Κύπελλο»!
Χαρακτηριστικό
είναι πως το συγκεκριμένο δημοσίευμα
κάνει μία μικρή αναδρομή στη θητεία του στον Ολυμπιακό και τονίζεται πως αν δεν
είχε το πρόβλημα υγείας, θα είχε συμπεριληφθεί στην προεπιλογή της Εθνικής
Νιγηρίας για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Βραζιλίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου