Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Xάντερ: "Πάντα μου άρεσε ο Ολυμπιακός" (video)

Ο Οθέλο Χάντερ τόνισε πως πάντα θαύμαζε την ομάδα του Ολυμπιακού, σχολίασε πως μπορεί να βοηθήσει σε άμυνα και επίθεση και επεσήμανε πως του αρέσει να κερδίζει. Στόχους του; "Να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους".


Κατά την διάρκεια της Media Day της ΚΑΕ Ολυμπιακός, ο Οθέλο Χάντερ παραχώρησε συνέντευξη στο Euroleague Greece. Ο Αμερικανός σέντερ των ερυθρολεύκων τόνισε πως ανέκαθεν θαύμαζε την πειραϊκή ομάδα, σχολίασε πως μπορεί να συνεισφέρει σε άμυνα και επίθεση και επεσήμανε πως του αρέσει να κερδίζει."Να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους", επεσήμανε μεταξύ άλλων.

-Τι μπορεί να προσφέρει ο Οθέλο Χάντερ στην φετινή ομάδα του Ολυμπιακού;

"Mπορώ να προσφέρω στην ομάδα την εμπειρία μου, μπόλικη ενέργεια και στις δύο πλευρές του παρκέ, αλλά και να βοηθήσω τόσο στην επίθεση, όσο και στην άμυνα. Μπορώ να ηγηθώ".

-Ποιος είναι ο προσωπικός σου στόχος στον Ολυμπιακό, αλλά και γενικότερα της ομάδας;

"Ο προσωπικός μου στόχος είναι πάντα να κερδίζω. Θέλω μόνο νίκες, ξεκάθαρα. Θέλουμε να κατακτήσουμε το ελληνικό πρωτάθλημα, θέλουμε να προκριθούμε στο Final-Four και γενικότερα θέλουμε να κατακτήσουμε όλους τους τίτλους".

-Αντιμετώπισες τον Ολυμπιακό με την Σιένα. Τι ήταν αυτό που σε είχε εντυπωσιάσει και σου άρεσε στην ομάδα του Πειραιά;

"Πάντα μου άρεσε η ομάδα του Ολυμπιακού. Η ιστορία της, η ομάδα, το γεγονός πως παίζουν ομαδικά, η συμπαγής τους άμυνα, ο τρόπος που αγωνίζονται παίζοντας γρήγορα πάνω-κάτω. Είναι μία σκληρή και κορυφαία ομάδα και πάντα μου άρεσε".

-Σου αρέσει η ζωή στην Αθήνα και αν έχεις καταφέρει να μάθεις ορισμένα ορισμένα ελληνικά;

"Έχω μάθει το "Καλημέρα", έτσι το λένε νομίζω. Την πόλη την αγαπώ. Μου αρέσει. Είναι ωραίο μέρος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου