Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Φορτούνης: "Ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα μου και την έχω στην καρδιά μου"


Ο Κώστας Φορτούνης, o MVP του αγώνα ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Πανιώνιο,  αναφέρθηκε στην εμφάνισή του, στο γκολ του με τον Πανιώνιο, αλλά και στο ματς με την άλλοτε ομάδα του, τον Αστέρα Τρίπολης.  

Αρχικά είπε:


"Χάρηκα που σκόραρα, αλλά η ομάδα δεν κέρδισε το παιχνίδι και αυτό με στεναχωρεί. Πρέπει να κοιτάξουμε τι φταίει και θα μας εξηγήσει τα λάθη μας ο προπονητής για να τα διορθώσουμε. Είχαμε πολλές ευκαιρίες, αλλά δεν τις αξιοποιήσαμε. Το μόνο που μας έλειπε από αυτό το ματς ήταν το γκολ".

  Και  συνέχισε για το ότι παίζει περισσότερο:

"Ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα μου και την έχω στην καρδιά μου. Είχα παίξει και μικρός εδώ και πάντα χαίρομαι να φοράω την ερυθρόλευκη φανέλα. Εγώ είμαι στο 100% και έτοιμος όποτε μου το ζητήσει ο προπονητής μου να παίξω και να βοηθήσω την ομάδα".

Για το ματς με τον Αστέρα Τρίπολης, είπε:


"Το παιχνίδι στην Τρίπολη είναι δύσκολο, γιατί ο Αστέρας είναι πολύ καλή ομάδα. Έχω παίξει στον Αστέρα, αλλά τώρα είμαι εδώ και θέλω να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου