Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Αφελάι: «Είμαι ένας τυχερός άνθρωπος, ποτέ δεν αισθανόμουν έτσι»


Ο  Ιμπραΐμ Αφελάι, ο οποίος έκανε νέες δηλώσεις σχετικά με την κατάστασή του έχει ενσωματωθεί στην Εθνική ομάδα της Ολλανδίας. Όπως ισχυρίζεται  νιώθει καλά που παίζει σε υψηλό επίπεδο και σημειώνει πως δεν αισθάνεται σταρ στον Ολυμπιακό, ενώ  παράλληλα, μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τον Αμπιντάλ.

Ο Αφελάι αρχικά ανέφερε:


«Ποτέ δεν αισθανόμουν έτσι και ποτέ δεν θα αισθανθώ. Είναι ένας σύλλογος που έχει παραχωρήσει πολλούς ποδοσφαιριστές και πλέον έχει μία μίξη από νέους Έλληνες και ξένους. Ο Αμπιντάλ είναι ένας από αυτούς».

Και συνέχισε την αναφορά του για τον Αμπιντάλ:

«Είναι μια ωραία σύμπτωση. Είναι ένας μαχητής κυριολεκτικά και μεταφορικά. Είναι παράδειγμα προς μίμηση για όλους τους ανθρώπους, με αυτά που έχει περάσει».

Για το γκολ του επί της Ατλέτικο Μαδρίτης, σημείωσε:

 «Οι προπονήσεις με οδήγησαν σε αυτή την απόδοση και το γκολ. Κι ενώ αυτό ήταν ένα ξαφνικό καλό για μένα, το κυριότερο είναι πως κάνω αυτό που αγαπώ. Είμαι ένας τυχερός άνθρωπος, έχω αφήσει πίσω την περίοδο του τραυματισμού μου».

Όσον αφορά στην επιστροφή του, πρόσθεσε:

 «Ο κόσμος βλέπει μόνο όσα γίνονται στο Champions League, όμως, μετά την ολοκλήρωση της θεραπείας μου, έκανα προπόνηση δίπλα στους κορυφαίους του κόσμου, στην Μπαρτσελόνα. Αυτό βοήθησε φυσικά για να βρω τον εαυτό μου. Να φτάσω σε υψηλό επίπεδο».

Τέλος, για την Εθνική ομάδα της χώρας του, φάνηκε αρκετά αισιόδοξος:


«Πάντα ερχόμουν στην Εθνική όταν ήμουν σε καλή κατάσταση. Αυτή τη στιγμή αισθάνομαι καταπληκτικά και έχω αρκετά ματς στα πόδια μου. Η περίοδος του τραυματισμού μου είναι πίσω και θέλω να κάνω ένα νέο ξεκίνημα. Έκανα κάποιες προπονήσεις με την Εθνική τα τελευταία δύο χρόνια, οπότε δεν αλλάζει κάτι. Τώρα επέστρεψα και διψάω για παιχνίδια. Πάντα αισθάνομαι περήφανος όταν με καλούν στην Εθνική. Ευχαριστιέμαι τον χρόνο μου εδώ. Μιλάμε με τα παιδιά για τις εμπειρίες μας στην Ευρώπη και αυτό δημιουργεί μία ευχάριστη ατμόσφαιρα. Ελπίζουμε πως θα πάρουμε καλό αποτέλεσμα στο επόμενο ματς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου