Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Ντάρντεν: «Θα δώσω ό,τι χρειάζεται η ομάδα»





Ο Αμερικανός γκαρντ του Θρύλου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «Eθνοσπόρ», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο ντέρμπι του Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό, την πρόκληση της Euroleague, τονίζοντας ότι είναι πανέτοιμος να κάνει τα πάντα προς όφελος του Ολυμπιακού.

  Αναλυτικά όσα είπε ο Τρεμέλ Ντάρντεν:


Αρχικά ο ερυθρόλευκος γκαρντ ανέφερε:

«Ο,τι χρειάζεται η ομάδα θα προσπαθήσω να το δώσω. Δίχως εγωισμό και πάντα με σκληρή δουλειά. Τη δεδομένη χρονική στιγμή με ενδιαφέρει να είμαι στην... ίδια σελίδα. Αν θέλεις να επιτύχεις, αυτό επιβάλλεται».

Για το παρατσούκλι του «κήρυκας»:

«Είμαι τρομερά αφοσιωμένος στη χριστιανική πίστη μου. Διαβάζω καθημερινά πολλά εδάφια, γεγονός που μου δίνει ηρεμία στο γήπεδο, αλλά το χρησιμοποιώ και για να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου. Στον λογαριασμό μου στο Τwitter συνηθίζω να ανεβάζω εδάφια από τη Βίβλο. Θέλω να δίνω κάτι θετικό στον κόσμο που με ακολουθεί. Οι πράξεις μου μιλούν δυνατότερα από τα λόγια μου. Στη Μαδρίτη με αποκαλούσαν και παπά. Μου αρέσουν όλα αυτά τα παρατσούκλια».

Για το αν έχει βρει κάποιον στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού για να μοιράζεται τις θρησκευτικές πεποιθήσεις του:

«Όχι ακόμη. Είναι κάτι που δεν θα επιβάλω. Αν εμφανιστεί η ευκαιρία, θα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος. Ωστόσο, αν προσεγγίσεις κάποιον που δεν είναι έτοιμος, αυτός θα... επαναστατήσει. Και δεν το θέλω αυτό».

Για τα στοιχεία που θα προσφέρει στον Ολυμπιακό:

«Ενέργεια, προσπάθεια, σκληρή δουλειά σε άμυνα και επίθεση. Δεν πρόκειται να κάνω κάτι διαφορετικό απ' όσα έπραξα τα προηγούμενα χρόνια. Ελπίζω να εκπλήξω τον εαυτό μου ευχάριστα».

Για την προσαρμογή του στην ομάδα:

«Στόχος μου είναι να είμαι έτοιμος -και με τη σωστή συμπεριφορά- για να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου. Οταν κάνω ένα σουτ και η μπάλα φεύγει από τα χέρια μου, δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο. Παρά μόνο να ετοιμαστώ για την επόμενη φάση».

Για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο Κύπελλο:

«Πέρυσι στην Ισπανία είχαμε το Σούπερ Καπ. Στον τελικό αντιμετωπίσαμε την Μπαρτσελόνα. Στην Ελλάδα θα είναι το Κύπελλο απέναντι στον μεγάλο αντίπαλό μας, τον Παναθηναϊκό. Ξέρω ότι το γήπεδο δεν θα έχει κόσμο, οπότε οι συνθήκες θα είναι διαφορετικές. Οπως και να έχει, εμείς θα πρέπει να δώσουμε τα πάντα. Περιμένω την ίδια αντιπαλότητα, όπως στα παιχνίδια της Ρεάλ με την Μπάρτσα, αν και οι αντιδράσεις των Ελλήνων φιλάθλων (σ.σ. στα επόμενα ματς) νομίζω πως θα είναι πιο έντονες».

Για την πρόκληση της Euroleague:

«Είναι πολύ δύσκολη. Δεν είναι καθόλου εύκολο να φτάσεις στον τελικό. Οι προσθήκες στον Ολυμπιακό είναι λίγες και ελπίζω να φέρουμε την κατάλληλη ενέργεια, για να κάνει η ομάδα το επόμενο βήμα. Υπάρχουν ομάδες που είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικές, όπως η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ και η ΤΣΣΚΑ. Εμείς θέλουμε να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας. Να είμαστε ανταγωνιστικοί, με την κατάλληλη νοοτροπία και με δυνατή άμυνα θα έχουμε τη δυνατότητα να κερδίσουμε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου