Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Φορτούνης: «Χρειάζομαι λίγο χρόνο…»


Πίστωση χρόνου ζήτησε ο Κώστας Φορτούνης, προκειμένου να προσαρμοστεί στον Ολυμπιακό και να αποδώσει σύμφωνα με τις δυνατότητές του. Ο διεθνής μεσοεπιθετικός μίλησε στο Novasports.gr μετά το τέλος της φιλικής αναμέτρησης με τη Φενέρμπαχτσε, τονίζοντας πως οι «ερυθρόλευκοι» τα πήγαν αρκετά καλά στα έως τώρα φιλικά. Παράλληλα, τόνισε πως η προσοχή όλων στρέφεται πλέον στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, ενώ μίλησε με τα καλύτερα λόγια και για τους φιλάθλους της ομάδας.

Αναλυτικά...

Αρχικά, ο Φορτούνης δήλωσε για το ανεπίσημο ντεμπούτο του με την φανέλα του Ολυμπιακού:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που έκανα το ντεμπούτο μου με τον Ολυμπιακό. Δεν είχαμε ένα καλό αποτέλεσμα, αλλά ήταν ένα φιλικό παιχνίδι. Ο προπονητής δοκίμασε κάποιους ποδοσφαιριστές και τώρα ξεκινάμε την προετοιμασία για το Σάββατο».

Στη συνέχεια, τόνισε για την έως τώρα εικόνα του Ολυμπιακού στα φιλικά:

«Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και κάνει δυνατά φιλικά. Πιστεύω πως τα πήγαμε πολύ καλά σε όλα τα φιλικά, μέχρι τώρα. Πλέον, προετοιμαζόμαστε για το παιχνίδι του Σαββάτου».

Ο Φορτούνης υπογράμμισε πως θα χρειαστεί λίγο χρόνο προσαρμογής:

«Σίγουρα έχω λίγες ημέρες στον Ολυμπιακό. Αυτό είναι το πρώτο μου παιχνίδι. Σίγουρα χρειάζομαι λίγο χρόνο να προσαρμοστώ, να βρεθώ με τους συμπαίκτες μου. Πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά».

Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί με τα καλύτερα λόγια για τους φιλάθλους του Ολυμπιακού:


«Ανυπομονώ για το πρώτο παιχνίδι μου στο «Γ. Καραϊσκάκης». Είναι ένα φανταστικό γήπεδο, με φανταστικούς οπαδούς για τους οποίους θέλω να παίξω ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου