Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Παπανικολάου: «Νιώθω ευλογημένος»


Ευλογημένος  για την ευκαιρία του να αγωνιστεί στο ΝΒΑ δηλώνει ο Κώστας Παπανικολάου, ενώ τονίζει πως ούτε στιγμή δεν σκέφτηκε να μην πάει στην Εθνική.


Ο πρώην φόργουορντ του Ολυμπιακού κάνει λόγο για όνειρο που γίνεται πραγματικότητα αναφορικά με τη μεταγραφή του στους Χιούστον Ρόκετς, ενώ μιλάει και για την Εθνική ομάδα κι όσα μπορεί να πετύχει στο Μουντομπάσκετ της Ισπανίας.

Ο  διεθνής άσος λέει αρχικά στη «Real»:

«Τι να πω; Το NBA είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Νιώθω ευλογημένος για όσα μου δίνει ο Θεός».

 Και  προσθέτει:

«Έχω δουλέψει σκληρά, αλλά είναι πολύ σημαντικό ότι πάντα είχα την οικογένειά μου στο πλευρό μου. Το “ευχαριστώ” είναι λίγο. Από εκεί και πέρα, και το λέω ειλικρινά, αυτό που έχω τώρα στο μυαλό μου είναι η Εθνική και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που μας περιμένει. Είμαι εντελώς αφοσιωμένος στην προσπάθεια που θα καταβάλουμε όλα τα παιδιά, εκπροσωπώντας έναν ολόκληρο λαό, έντεκα εκατομμύρια ανθρώπους που προσμένουν το καλύτερο από την ομάδα τους. Θα κάνουμε πραγματικά ό,τι περνάει από το χέρι μας, γιατί το έχω ξαναπεί: Πέραν της τιμής του να φοράς τη φανέλα με το εθνόσημο, χρωστάμε στην Εθνική ομάδα. Αν γίναμε κάτι,το οφείλουμε σε εκείνη. Εννοείται όι0τι δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό η σκέψη να μην είμαι μέλος της».

Συνεχίζοντας ανέφερε πως:

«Το θετικό είναι ότι υπάρχει χημεία μεταξύ μας, ενέργεια και διάθεση για προσπάθεια. Κάθε ημέρα δουλεύουμε πολύ, με σκοπό τότε που πρέπει να είμαστε 100% έτοιμοι. Αυτόν τον ρόλο παίζουν οι προπονήσεις και τα φιλικά. Τα αποτελέσματα δεν έχουν σημασία, μέρος της προετοιμασίας είναι. Αυτό που μετράει είναι το πως θα παρουσιαστούμε στους επίσημους αγώνες. Και γι' αυτό προσπαθούμε καθημερινά, για να είμαστε όλο και καλύτεροι, όλοι και πιο ανταγωνιστικοί».

Όσο για προγνωστικά:


«Ακόμα και η Αμερική που λέει ο λόγος, δεν ξέρεις πως θα είναι στο γήπεδο. Μέρα με τη μέρα θα πηγαίνουμε και στο τέλος θα κάνουμε ταμείο. Ασφαλώς και υπάρχουν δυνατές ομάδες, όμως και οι εκπλήξεις στο παιχνίδι είναι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου