Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Γιαννιώτης: "Ήμουν καλός, αλλά όχι εξαιρετικός"


Όπως τόνισε μετά το τέλος του αγώνα των 10 χιλιομέτρων του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ο Σπύρος Γιαννιώτης, κανένας αθλητής δεν έχει συμβόλαιο με την επιτυχία.


Ο Έλληνας πρωταθλητής εξήγησε τους λόγους που τον έφεραν στην όγδοη θέση του αγωνίσματος, τονίζοντας ότι:

"Σήμερα ήταν δύσκολα, είχε πολύ ξύλο. Σήμερα είχε πολύ σωματική επαφή, καλός είμαι, αλλά όχι τόσο καλός σε αυτό το κομμάτι, εμένα μου αρέσει στο τέλος να μπαίνω μπροστά και να κάνω την κούρσα μου. Λόγω και του προβλήματος στον ώμο το φοβήθηκα και πήγα πιο συντηρητικά και στο τέλος σήμερα απλά δεν είχα το κάτι παραπάνω για να δώσω πιο γρήγορο ρυθμό και να ελέγχω την κούρσα. Δεν το είχα αυτό σήμερα, ειδικά τη στιγμή που πέρασα μπροστά. Ετσι είναι οι αγώνες. Επειδή έχεις πάρει κάποια μετάλλια, δεν σημαίνει ότι θα το πετυχαίνεις συνέχεια.


Το μετάλλιο είναι πάντα ο στόχος, αλλά κανείς δεν έχει συμβόλαιο με την επιτυχία. Ήμουν καλός, αλλά όχι εξαιρετικός. Το θέμα είναι ότι γίνεται σε μια κατάλληλη στιγμή, με βάζει σε σκέψεις. Τις τελευταίες ημέρες ένιωθα κάπως περίεργα στην προπόνηση, δεν ένιωθα τη σιγουριά που θα έπρεπε, αλλά μπήκα στον αγώνα με στόχο να κατακτήσω μια καλή θέση. Στο τέλος έπαθα και μια κράμπα και δεν μπορούσα να βάλω πόδια. Υπάρχει μια γλυκόπικρη γεύση, αλλά κοιτάμε μπροστά, υπάρχει το ομαδικό, αλλά αυτό που με ενδιαφέρει είναι τα 10χλμ.".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου