Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Γιαννιώτης: «Αφιερώνω το μετάλλιο στο Νίκο Γέμελο και στην οικογένεια μου»


Στο  Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που διεξήχθη στο Βερολίνο, ο Σπύρος Γιαννιώτης κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο και με την επιστροφή του στην Ελλάδα, αφιέρωσε την επιτυχία του αυτή στον προπονητή του, Νίκο Γέμελο, αλλά και την οικογένειά του.

 Τα λόγια του πρωταθλητή του Ολυμπιακού ήταν:


«Σίγουρα περίμενα κάτι καλύτερο από την παρουσία μου στο Βερολίνο. Με ταλαιπωρούσε το πρόβλημα στο χέρι μου αρκετό καιρό και αυτό έπαιξε το ρόλο του. Έκανα μια κούρσα τακτικής, αναμονής και έτσι στα 10 χιλιόμετρα δεν κατάφερα να πετύχω τους στόχους μου. Σε τέτοιες συνθήκες και με τόσο καλούς αθλητές είναι δύσκολα τα πράγματα.

Σαφώς, θέλω να είμαι πάντοτε στο βάθρο. Όσον αφορά στη δεύτερη θέση και το ασημένιο μετάλλιο που κατακτήσαμε, το οφείλουμε στη σκληρή προπόνηση και στο δέσιμο που έχουμε ως ομάδα. Αφιερώνω το μετάλλιο στο Νίκο Γέμελο και στην οικογένεια μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου