Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Μπέγκιτς: "Μετά το Ευρωμπάσκετ ήμουν εξαντλημένος"


Τη  δική του εξήγηση για την κάκιστη σεζόν που είχε με τον Ολυμπιακό έδωσε ο Μίρζα Μπέγκιτς. Πλέον, ο Σλοβένος σέντερ βρίσκεται σε αναζήτηση ομάδας για τη συνέχεια της καριέρας του.

Αρχικά  ο Μπέγκιτς δήλωσε στον Τύπο της Σλοβενίας:


 "Μετά το Ευρωμπάσκετ ήμουν εξαντλημένος τόσο σωματικά, όσο και ψυχολογικά".

Έπειτα, αποκάλυψε πως λίγες ημέρες αφότου ξεκίνησε προπονήσεις με τον Ολυμπιακό άρχισαν και τα προβλήματα:

 "Μετά από δύο εβδομάδες προπονήσεων, άρχισε να πονά η πλάτη μου, με αποτέλεσμα να τεθώ εκτός ομάδας για ένα μήνα. Ήθελα πάρα πολύ να επανέλθω γρήγορα, δεν ήμουν σε θέση ούτε να τρέξω, ούτε καν να οδηγήσω το αυτοκίνητό μου".


Ο  29άχρονος (9/7/1985) παίκτης πλέον, είναι ελεύθερος να βρει την επόμενη επαγγελματική του στέγη. Έχει αρχίσει ατομικές προπονήσεις στο Στόζιτσε, έδρα της Ολίμπια Λιουμπλιάνας, καθώς δεν συμπεριλήφθηκε στην προεπιλογή της Εθνικής ομάδας της Σλοβενίας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Ισπανίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου