Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Ο Ολυμπιακός υποψήφιος για το βραβείο marketing


Μεταξύ  των τριών υποψηφίων για το βραβείο του καλύτερου τμήματος μάρκετινγκ των ομάδων που συμμετείχαν στις διοργανώσεις της UELB τη σεζόν που ολοκληρώθηκε είναι και ο Ολυμπιακός.


Η  Άλμπα Βερολίνου και η Σάσκι Μπασκόνια είναι  οι αντίπαλοι των «ερυθρόλευκων». Την  Τετάρτη στη σύνοδο για το ευρωπαϊκό μάρκετινγκ θα ανακοινωθούν η νικήτρια ομάδα και οι θέσεις που κατέλαβαν οι υπόλοιπες δύο ομάδες και όλες θα βραβευτούν στην κλήρωση Ευρωλίγκας και Euro Cup την ερχόμενη Πέμπτη.

Μετά  από ψηφοφορία στην οποία πήραν μέρος συνολικά έξι ομάδες από τις δύο διοργανώσεις προέκυψαν οι τρεις φιναλίστ.  Οι  υπόλοιπες τρεις υποψήφιες ομάδες ήταν οι Φενέρμπαχτσε/ Ούλκερ, Αρμάνι Μιλάνο και Παναθηναϊκός.

Οι τρεις ομάδες επιλέχθηκαν με κριτήριο την συμβολή τους στην ανάπτυξη του μπάσκετ και των συμβόλων του.


Ο Ολυμπιακός εγκαινίασε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης στην ομάδα, το οποίο βασίζεται στον συνδυασμό των εμπορικών πλεονεκτημάτων, τις πωλήσεις των εισιτηρίων και της απόκτησης της ιδιότητας του μέλους του οργανισμού από τους φιλάθλους της ομάδας. Οι «ερυθρόλευκοι» πέρυσι κατέκτησαν την τρίτη θέση στον σχετικό διαγωνισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου