Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Σκολάρι: "Θα παίξουμε για τη χώρα και τον Νεϊμάρ"


Η  απουσία του Νεϊμάρ, σύμφωνα με τον  Λουίς Φελίπε Σκολάρι αποτελεί κίνητρο   για εκείνον και τους παίκτες της "Σελεσάο" να φτάσουν στον τελικό, ενώ δεν παρέλειψε να αναγνωρίσει την δυναμική της Γερμανίας.

Ο Σκολάρι ανέφερε αρχικά στις δηλώσεις του:

"Η Γερμανία έχει μία εκπληκτική ισορροπία σε όλες τις γραμμές. Εδώ και έξι χρόνια δουλεύει για να κατακτήσει το Μουντιάλ και για μας θα είναι πολύ σκληρή η αναμέτρηση".

Και  συνέχισε:

"Η απουσία του Νεϊμάρ θα μας δώσει ένα έξτρα κίνητρο, θέλουμε να φτάσουμε στον τελικό και για αυτόν. Είναι προφανές πως ο Νεϊμάρ είναι πολύ σημαντικός. Έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει, τώρα είναι η δική μας σειρά.

Έχω στο μυαλό μου τη βασική 11άδα αλλά δεν θα σας την αποκαλύψω. Έχουμε 22 παίκτες στο ρόστερ και ο καθένας μπορεί να μπει και να κάνει τη διαφορά".

Ο τεχνικός  της "Σελεσάο" μίλησε επίσης για το ρεκόρ του κόντρα στα "πάντσερ" αλλά και για τον διαιτητή του ημιτελικού.:

"Ο Λεβ δέχεται κριτική από τον Τύπο; Βλέπω τον εαυτό μου σε αυτόν. Για πολλούς και εγώ δεν είμαι ο πιο κατάλληλος τεχνικός για να κατακτήσω αυτό το τρόπαιο. Κόντρα στους Γερμανούς μετράω δύο ήττες και μία νίκη (σ.σ. η νίκη ήταν στον τελικό του Μουντιάλ 2002), οπότε πρέπει να πάρω τη νίκη για να ισοφαρίσω.


Ο διαιτητής Ροντρίγκες; Στο ματς της Ουρουγουάης με την Ιταλία δεν είδε το δάγκωμα του Σουάρες αλλά αυτή είναι μία αβλεψία που μπορεί να τύχει σε έναν αγώνα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου