Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Χάντερ: «Θα προσφέρω το 100% των δυνάμεών μου»


Ο  Οθέλο Χάντερ βρίσκεται στην Αθήνα προκειμένου να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο συνεργασίας με τον Ολυμπιακό.


Ο Αμερικανός παίκτης έφτασε στο «Ελ. Βενιζέλος» με φανέλα του Ολυμπιακού και εντός της ημέρας αναμένεται να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με τους «ερυθρολεύκους». Ο έμπειρος παίκτης θα αποχωρήσει για να συνεχίσει τις διακοπές του μετά τις υπογραφές και θα επιστρέψει τον Αύγουστο στην Ελλάδα για την καλοκαιρινή προετοιμασία των «ερυθρολεύκων».

Κατά την άφιξή του ο Χάντε έκανε τις καθιερωμένες δηλώσεις….
Αρχικά, ο Χάντερ τόνισε:

 «Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Ήρθα σε μία πολύ σπουδαία ομάδα και ανυπομονώ να μπούμε στο παρκέ και να ξεκινήσουμε δουλειά. Η περασμένη χρονιά με τη Σιένα ήταν μακριά και δύσκολη, αλλά είμαι έτοιμος για το νέο μου ξεκίνημα».

Στη συνέχεια, ο Αμερικανός παίκτης συμπλήρωσε:

«Και στη Σιένα ξεκινήσαμε τη σεζόν με στόχο το Final 4, αλλά δεν τα καταφέραμε. Οι στόχοι δε διαφέρουν αλλά ο Ολυμπιακός ως μέγεθος είναι τεράστιο. Η Σιένα είναι μεγάλη ομάδα επίσης αλλά υπήρχαν δυσκολίες πέρυσι. Σίγουρα η Ευρωλίγκα είναι κάτι πολύ σημαντικό».

Επίσης, ο νεοαποκτηθείς παίκτης του Ολυμπιακού δήλωσε:

 «Θα κάνω όσα έκανα και στη Σιένα. Θα δίνω τα πάντα, κάθε μέρα. Όποτε βρίσκομαι στο παρκέ θα προσφέρω το 100% των δυνάμεών μου».

Σχετικά με το πέρασμά του από τον Ηλυσιακό δήλωσε:

«Στον Ηλυσιακό πήγα αμέσως μετά το ΝΒΑ και ήθελα να αγωνιστώ σε κορυφαίες ομάδες, αλλά και να τις αντιμετωπίσω. Θυμάμαι όταν παίξαμε αντίπαλοι με τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό πως σκεφτόμουν πως κι εγώ θα μπορούσα κάποια στιγμή να αγωνιστώ σε αυτό το επίπεδο. Η ευκαιρία έφτασε και είμαι πλέον παίκτης του Ολυμπιακού».

Τέλος, τόνισε πως γνωρίζει την κόντρα του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό:


«Θυμάμαι την κόντρα με τον Παναθηναϊκό και ανυπομονώ να γίνω μέρος του παιχνιδιού. Όταν έπαιξε στο ΣΕΦ με τον Ηλυσιακό δεν υπήρχε πολύς κόσμος και με τη Σιένα ήταν κεκλεισμένων των θυρών. Ακούω πως είναι πραγματικά τρελοί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου