Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Αντωνάκου: «Μια εναλλακτική λύση για τον Πειραιά»


Η  πολίστρια του Εθνικού, Σταυρούλα Αντωνάκου, που είναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με την παράταξη «Πειραιάς Νικητής» ανέλυσε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 το όραμά της για τον Πειραιά και όχι μόνο

Αναλυτικά, μίλησε για: 
-τη σχέση πρωταθλητισμού και Πειραιά: 

«Και τα δύο θέλουν δυνατό στομάχι αλλά και τα δύο είναι μεγάλες μου αγάπες. Έχω γεννηθεί και έχω μεγαλώσει στον Πειραιά και είναι μεγάλη μου αγάπη. Το δέσιμο μου με τον Ολυμπιακό και τον Εθνικό είναι μεγάλο».

-την έλλειψη αθλητικών υποδομών:

 «Ως αθλήτρια έχω δει τα προβλήματα που υπάρχουν, γιατί κολυμβητήρια δεν υπάρχουν. Για τον Πειραιά είναι τραγικό να έχει δύο μεγάλες ομάδες όπως ο Ολυμπιακός και ο Εθνικός και να συστεγάζονται σε ένα κολυμβητήριο. Μπορώ να προσφέρω στον αθλητισμό και ειδικά στον ερασιτεχνικό αθλητισμό. Κι εγώ και η Βάσω (σ.σ Βουγιούκα) μπορούμε να προσφέρουμε μέσα από τις βιωματικές εμπειρίες μας στον τομέα αυτό».

-τις ομοιότητες πρωταθλητισμού και πολιτικής: 

«Όποιον στόχο βάλω κυνηγάω την πρωτιά μόνο. Έχω μεγαλώσει στον πρωταθλητισμό, το ίδιο ισχύει και στην καινούργια μου προσπάθεια. Έχω μάθει να έχω ως στόχο μόνο την κορυφή σε ό,τι κι αν κάνω».

-την καριέρα της στο πόλο: 

«Δεν θα σταματήσω το πόλο, συνεχίζω στον Εθνικό. Βέβαια υπάρχουν πολλά προβλήματα, κυρίως οικονομικά».

-τι σκοπεύει να κάνει αν εκλεγεί:

 «Αυτό που γνωρίζω καλά είναι ο αθλητισμός. Είμαι μέλος σε μη κερδοσκοπικές οργανώσεις και θέλω να οργανώσουμε μια τέτοια και στον Πειραιά. Ο εθελοντισμός στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολος παρόλο που υπάρχουν άτομα που είναι πρόθυμα. Θέλουμε να βοηθήσουμε την κατάσταση αυτή ώστε να αλλάξει. Αν όλοι οι Έλληνες που είμαστε αγανακτισμένοι προσπαθούσαμε να ξεκολλήσουμε από τον καναπέ και να ξεσηκωθούμε ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα από αυτά που βιώνουμε τώρα».

-τα σχέδια της παράταξης για το λιμάνι: 

«Πιστεύουμε ότι το λιμάνι του Πειραιά μπορεί να γίνει το μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης. Στόχος μας είναι οι άνθρωποι που έρχονται στον Πειραιά να μένουν εκεί κι όχι να φεύγουν αμέσως. Είναι παράλογο να μην αξιοποιείται το κέντρο του Πειραιά από τους τουρίστες».

-το όραμα για τον Πειραιά: 

«Μπορούν να γίνουν πάρα πολλά πράγματα χωρίς κόστος. Δεν θέλουμε να σπαταλήσουμε τα χρήματα του Δήμου, θέλουμε να φέρουμε επενδυτές, νέες θέσεις εργασίας και δωρεάν αθλητισμό για όλους κι όλες τι ηλικίες. Το όραμα μας είναι να διοργανώνονται και διεθνείς αγώνες στον Πειραιά. Δίνουμε μια εναλλακτική λύση στο σύστημα που έχει κουράσει τον κόσμο. Μακάρι να πάει καλά και ο Πειραιάς να αποτελέσει παράδειγμα για την υπόλοιπη Ελλάδα».

-τη «σύνδεση» της παράταξης με τον Ολυμπιακό:

 «Ο κ. Κόκκαλης και ο κ. Μαρινάκης είναι στον Ολυμπιακό και ασχολούνται επιχειρηματικά, δεν είναι όμως η παράταξη ολυμπιακό κίνημα. Αυτό που θέλουν και οι δυο είναι να βοηθήσουν κάθε σωματείο για το καλό του Πειραιά και νομίζω πρέπει να ενωθούμε. Έχουμε πέντε Παναθηναϊκούς στο ψηφοδέλτιο, όπως επίσης και φίλους της ΑΕΚ αλλά και του Εθνικού. Και ο κ. Μιχαλολιάκος στο ψηφοδέλτιο του έχει πρώην αθλητές του Ολυμπιακού».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου