Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Ενγκονγκά: «Ξέρω για την... Ελλάδα»



Ένα  από τα ονόματα τα οποία έχουν εμφανιστεί στο ρεπορτάζ της ομάδας του Ολυμπιακού, τις τελευταίες ημέρες, είναι αυτό του Ανέλ Ενγκονγκά.

Ο Νοτιοαφρικανός που παίζει στη Γκενκ,  σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε, γνωρίζει για το ενδιαφέρον που υπάρχει από την Ελλάδα και προφανώς από τον Ολυμπιακό, αλλά τονίζει πως δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο.

Ο  Ενγκονγκά ανέφερε:


 «Ο ατζέντης μου, μου είπε πως μια ελληνική ομάδα έχει δείξει ενδιαφέρον για μένα, αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο. Η Γκενκ θέλει να με κρατήσει, όπως μου είπαν και θα μου κάνει κι εκείνη πρόταση. Μετά το παιχνίδι με την Αυστραλία θα πάρω την απόφασή μου».

Και κατέληξε:


«Έχω διαβάσει επίσης πως με θέλουν κι άλλες ομάδες, απλά εγώ δεν έχω ακούσει κάτι. Ο προπονητής θέλει να μείνω, αλλά θέλω επίσης να παίξω σε μια ομάδα που να κερδίζει τίτλους. Είμαι χαρούμενος στην Γκενκ και θα μείνω όσο δεν υπάρχει συγκεκριμένη προσφορά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου