Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Βέλλιος: «Το θέμα είναι πώς θα μπει ο Ολυμπιακός»


Ο Απόστολος Βέλλιος, ο παίκτης που αναδείχθηκε από τον Ντέιβιντ Μόγες, μίλησε στον Sentra 103,3 και την εκπομπή «Γκολ από τη σέντρα» με τους Ανδρέα Δημάτο και Κώστα Κουκουλά, τόσο για το αποψινό παιχνίδι της Γιουνάιτεντ με τον Ολυμπιακό, όσο και για τον προπονητή των «μπέμπηδων», ενώ αναφέρθηκε και στη δική του παρουσία στην Έβερτον, λέγοντας πως οι λόγοι που δεν παίρνει χρόνο συμμετοχής δεν είναι αγωνιστικοί...

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Απόστολου Βέλλιου στον Sentra 103,3...


Για τον Μόγες που τον πίστεψε πολύ και τον είχε χαρακτηρίσει λαχείο: 

«Είναι ένα πολύ μεγάλο όνομα και μας είχε πει και ο ίδιος πως ήταν πολύ μεγάλη ευκαιρία να πάει στη Μάντσεστερ. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο όμως και δεν μπορείς να ξέρεις πως θα εξελιχθεί το μέλλον. Είναι ο άνθρωπος που με πήρε από τον Ηρακλή, μου έδωσε φτερά, με έκανε να χαμογελάσω. Αλλά και ο ίδιος άνθρωπος που μου τα πήρε όλα πίσω καθώς με ξαφνικό, ανεξήγητο και μαγικό τρόπο σταμάτησα να παίζω. Είναι πολύ αυστηρός άνθρωπος, έχω διαβάσει πάρα πολλά πράγματα για αυτόν. Θέλει τον χρόνο του κι επειδή εδώ δεν είναι Ελλάδα που ο προπονητής φεύγει στις δύο ήττες, παρά την πάρα πολύ κακή χρονιά, του ακόμα ευκαιρίες μήπως αλλάξουν τα πράγματα».

Για το αποψινό ματς:

 «Η Γιουνάιτεντ δεν παύει να είναι πολύ μεγάλη ομάδα, με μεγάλα ταλέντα. Κατά τη γνώμη μου αν πας απόψε για την ισοπαλία ή για αμυνθείς, δεν έχεις τύχη. Δεν είναι θέμα της Μάντσεστερ λοιπόν, αλλά είναι θέμα του Ολυμπιακού και του πώς θα μπει στο Ολντ Τράφορντ. Οι παίκτες της Μάντσεστερ θα τα δώσουν όλα και ως αγγλική ομάδα θα τρέχουν σαν σκυλιά ως το 92'».

Για τον Κέβιν Μιραλάς: 

«Αγαπάει τον Ολυμπιακό πάρα πολύ και είναι σίγουρο πως θα είναι απόψε στο γήπεδο. Πολλές φορές άλλωστε μου έχει πει πως θέλει να πεταχτεί στην Αθήνα να δει κάποιο ματς του Ολυμπιακού».

Για την πορεία του στην Έβερτον: 

«Ήρθα σε ένα πολύ μεγάλο πρωτάθλημα και είμαι χαρούμενος. Πολύ γρήγορα μπήκα στον αγωνιστικό χώρο και με εμπιστεύτηκε ο προπονητής μου, αλλά ξαφνικά κόπηκε όλο αυτό. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να πω τα πράγματα όπως έχουν. Αλλά δεν είναι αγωνιστικός ο λόγος που δεν παίζω. Θα υπάρξει στιγμή που θα μιλήσω. Η Έβερτον για μένα είναι σχολείο, πανεπιστήμιο. Είμαι πλέον πιο έτοιμος ψυχολογικά, σωματικά. Αυτή η χρονιά είναι πολύ κακή γιατί δεν έχω πάρει χρόνο συμμετοχής, αλλά εδώ δεν σημαίνει πως αν δεν παίζεις σε ξεχνάνε. Κάνω διπλές προπονήσεις, παίζουμε φιλικά...».

Για το ενδεχόμενο επιστροφής στην Ελλάδα: 

«Θέλω να γυρίσω στο τέλος της καριέρας μου και στην ομάδα της καρδιάς μου που είναι ο Ηρακλής».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου