Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Ρομπέρτο: «Ο Ολυμπιακός με ήθελε περισσότερο απ' όλους!»


Μιλώντας  σε ισπανικό ραδιοφωνικό σταθμό ο Ρομπέρτο εξήγησε γιατί έμεινε στον Ολυμπιακό ενώ γνωστοποίησε πως υπάρχει στο συμβόλαιό του ρήτρα ύψους 5 εκατ. ευρώ.
  
Συγκεκριμένα, ο  Ισπανός πορτιέρο έδωσε συνέντευξη στο Deportes Cope σε μία κουβέντα στην οποία κυριάρχησε -όπως ήταν λογικό- ο Ολυμπιακός, με τον ίδιο να τονίζει:


«Ο Ολυμπιακός με ήθελε περισσότερο απ' όλους! Αυτός ήταν ο λόγος που έμεινα. Πήγαν και μίλησαν με την Ατλέτικο Μαδρίτης και από την στιγμή που εκείνη δεν επιθυμούσε να με κρατήσει κατάφεραν να συμφωνήσουν μαζί της. Εγώ ήμουν υποχρεωμένος να προχωρήσω».

Στην συνέχεια αποκάλυψε πως:


 «Έχω μία πολύ υψηλή ρήτρα. Μία ρήτρα 5 εκατ. ευρώ. Με σέβονται πάρα πολύ εδώ στην Ελλάδα και νιώθω πολύ καλά. Είμαι πολύ χαρούμενος που παίζω στον Ολυμπιακό. Εμένα η ευχή μου ήταν να γίνω Νο1 στην Ατλέτικο γιατί είναι η ομάδα της ζωής μου. Όμως όφειλα να κοιτάξω τον εαυτό μου και την καριέρα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου