Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Ολαϊτάν: «Τα πάντα για την πρόκριση με τη Γιουνάιτεντ»


Ο  Μάικλ Ολαϊτάν εξέφρασε την πίστη για την πρόκριση επί της Γιουνάιτεντ, προσθέτοντας πως... ζει το παραμύθι του στον Ολυμπιακό.


Μετά την αποχώρηση του Μήτρογλου ο Νιγηριανός επιθετικός έχει καταφέρει για  τα καλά να τραβήξει επάνω του όλα τα φώτα, τραβώντας το «κουπί» στο σκοράρισμα των πρωταθλητών. Δύο ημέρες πριν το μεγάλο παιχνίδι με τη Γιουνάιτνεντ, δείχνει αισιόδοξος, τονίζοντας ότι οι «ερυθρόλευκοι» έχουν πιθανότητες να κάνουν κάτι σπουδαίο.

Αρχικά  ο Ολαϊτάν είπε στη «Real»:

«Αν δεν πιστεύεις στο όνειρο, τότε καλύτερα να μην παίξεις. Το λέω γενικά. Αυτό είναι η αρχή μου κι έτσι πορευόμαστε όλοι στην ομάδα. Αν δεν το πιστεύουμε, τότε καλύτερα να μην κατέβουμε στο γήπεδο. Όμως, δεν είναι έτσι. Θα κατέβουμε και θα κάνουμε τα πάντα για να κοντράρουμε αυτή την τεράστια ομάδα, που λέγεται Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Το αν μπορούμε να προκριθούμε ή όχι δεν γίνεται να το προδικάσει κανείς. Αυτό που μπορούμε εμείς να προδικάσουμε είναι ότι θα παλέψουμε! Αν παλέψουμε, έχουμε ελπίδες να κάνουμε κάτι σπουδαίο».

 Προσθέτοντας στη συνέχεια σχετικά με τα... άλματα που έκανε στην καριέρα του:

«Ναι, είναι σαν παραμύθι. Τα βήματα μοιάζουν πολύ μεγάλα και είναι. Έτσι το νιώθω. Έχω αυτή τη στιγμή τη δυνατότητα να είμαι με την ομάδα μου στους «16» του Τσάμπιονς Λιγ! Πως να μη μοιάζει σαν παραμύθι; Αυτό που θέλω εγώ είναι να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος. Να πατάω γερά και να προχωράω. Θέλω να βελτιώνομαι διαρκώς».

Αναφορικά με το δικό του ποδοσφαιρικό πρότυπο, ανέφερε ότι:

«Είναι ταιριαστό με την περίπτωση. Ένας ποδοσφαιριστής που λάτρευα πιο μικρός όταν τον παρακολουθούσα ήταν ο Πολ Σκόουλς. Τεράστιος παίκτης, φοβερό ταλέντο, μεγάλη ποιότητα».

Για το που μπορεί να αποδώσει καλύτερα, είπε:

«Μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά δεν είναι έτσι, το εννοώ. Είτε στην επίθεση, είτε στα άκρα, θέλω απλά να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου. Δεν είναι θέμα προτίμησης, αλλά ανάγκης με βάση την εξέλιξη ενός αγώνα. Άλλες φορές είναι και για την ομάδα και για μένα καλύτερο να μένω στα άκρα, γιατί από εκεί μπορεί να κάνω περισσότερη ζημιά, άλλες φορές στον άξονα. Ό,τι και να συμβαίνει από τα δύο, την απόφαση την έχει πάντα ο κ.Μίτσελ».

Όσο για τον Μήτρογλου δήλωσε:

 «Ο Κώστας είναι ένας εξαιρετικός παίκτης. Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι καλύπτω μόνο εγώ το κενό του. Η ομάδα δεν είναι πλήρης στην επίθεση, διαθέτει σπουδαίους παίκτες, έτοιμους να σκοράρουν με κάθε ευκαιρία που τους δίνεται. Όσο για τον Σαβιόλα, είναι ένας πολύ μεγάλος επιθετικός κι επίσης εξαιρετικό παιδί. Έχουμε πολύ καλή συνεργασία, μου αρέσει πάρα πολύ που παίζουμε μαζί».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου