Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Κάρολ: «Θα ήθελα νέο συμβόλαιο»

Κάρολ: «Θα ήθελα νέο συμβόλαιο»




Ο  Ρόι Κάρολ σε συνέντευξή του σε βρετανικό Μέσο προχώρησε στην αποκάλυψη πως θα ήθελε να παραμείνει στον Ολυμπιακό, αφού αυτή τη στιγμή διαπραγματεύεται νέο συμβόλαιο.

Ο άνθρωπος των ημερών για τους Άγγλους, αφού αγωνίστηκε ένα φεγγάρι στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, μίλησε τόσο για το αξέχαστο πρώτο του παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, όσο και για το πώς άλλαξε η ζωή του.

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε στην ιστοσελίδα theguardian.com…

Μεταξύ  άλλων ο Κάρολ ανέφερε:

«Τώρα έχω επιστρέψει στο ποδόσφαιρο, παίζω στον Ολυμπιακό και είναι φανταστικά. Ξυπνάω το πρωί και μου αρέσει να πηγαίνω και να προπονούμαι κάθε μέρα. Πριν από επτά ή δέκα χρόνια ήταν διαφορετικά τα πράγματα».

 Στη συνέχεια αναφέρεται  στην απόκρουσή του στο πέναλτι του Νάτχο στον αγώνα με τη Ρούμπιν:

«Δεν το περίμενα. Είχε -13 βαθμούς και προσπαθούσα να ζεσταθώ. Μου πήρε πέντε λεπτά για να βγάλω όλα μου τα ρούχα και τις φόρμες. Ήταν σαν όνειρο, σαν... σοκ. Ήταν το πρώτο μου παιχνίδι», ανέφερε ο Κάρολ, που συνέχισε σχετικά με τη ρεβάνς και το τι του έκανε εντύπωση. «Οι οπαδοί φώναζαν ρυθμικά το όνομά μου και μετά το παιχνίδι δεν ήθελα να φύγω από τον αγωνιστικό χώρο. Ήμουν ένα νέο παιδί ξανά».

Και συνεχίζει:

«Από τότε που βρίσκομαι εδώ, έχω παίξει στο Europa και το Champions League. Νιώθω δυνατός. Νιώθω πως επανέρχομαι στην κατάσταση που βρισκόμουν πριν από έξι χρόνια. Όντας παλαιός γκολκίπερ, σκέφτεσαι περισσότερο γιατί η πλάτη σου δεν αντέχει άλλο (σ.σ. γέλια). Όταν είσαι νέος, έχεις αγριάδα και παίρνεις ηλίθιες αποφάσεις. Ο προπονητής τερματοφυλάκων (σ.σ. Αλέκος Ράντος), είναι ίσως ο καλύτερος που είχα. Ακόμα μαθαίνω, στα 36 μου. Αγαπώ το ποδόσφαιρο και θέλω να συνεχίσω όσο μπορώ».

Τέλος, έβγαλε και την είδηση, τονίζοντας ότι θα ήθελε να κάνει ένα νέο συμβόλαιο με την ομάδα του Ολυμπιακού, αφού αρνήθηκε ευγενικά να αποκαλύψει τα μυστικά της ομάδας στους Άγγλους ενόψει του σημερινού αγώνα:


«Αυτό δεν μπορώ να σας το πω. Προσπαθώ να κάνω ένα νέο συμβόλαιο. Δεν πρόκειται να πω οτιδήποτε. Ρωτήστε τον προπονητή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου