Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Υπόκλιση στον ΙΜΠΑΓΑΣΑ! (video)


Ο  Αριέλ Ιμπαγάσα  αν και έπαιξε χθες στο ματς του «Κλ. Βικελίδης» μόλις  επτά λεπτά μαζί με τις καθυστερήσεις , ήταν αρκετά προκειμένου να δείξει για μια ακόμα φορά την τεράστια αξία του.


Τι κι αν έχει να αγωνιστεί τόσον καιρό, τι κι αν του λείπει χρόνος συμμετοχής,  με το που μπήκε στον αγωνιστικό χώρο, έκανε αισθητή την παρουσία του,  διδάσκοντας ποδόσφαιρο. Στον ελάχιστο χρόνο που είχε   πρόλαβε να μοιράσει δύο ασίστ, έστω και αν τελικά δεν κατέληξαν στα δίχτυα οι προσπάθειες των Σαβιόλα και Ολαϊτάν, οι οποίοι ήταν και οι αποδέκτες των πασών του.

Η κλάση του Ιμπαγάσα αναμφισβήτητα τεράστια. Και μόνο η παρουσία του είτε στον αγωνιστικό χώρο είτε στα αποδυτήρια είναι τιμή για τον Ολυμπιακό να έχει στην «οικογένεια» του ένα τέτοιο διαμάντι!

 Κρίμα που δεν ήρθε σε μικρότερη ηλικία στον Πειραιά…

Ας τον απολαύσουμε στα βιντεάκια που ακολουθούν






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου